Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Oke, een vergeten zak hazenoren in de schuur, in een lekke zak in een kartonnen doos die bovenop een doos vol gereedschap staat en een onder gekotste bovenverdieping. Dingen komen altijd in drie toch? Wat zal ik nog meer voor stinkende viezigheid gaan vinden vandaag?
*Dorothea* schreef: weekend :sleep1:
Ik pas 3 kwartier nadat ze klaar zijn met lossen. Voordeel van verse kip rijden: Je hoeft alleen maar te rijden. Nadeel van verse kip rijden: Je mag alleen maar rijden. De klanten hebben er dus geen boodschap aan dat je naar huis wilt om weekend te vieren ::)
Mini's 3-tal schreef: Ik pas 3 kwartier nadat ze klaar zijn met lossen. Voordeel van verse kip rijden: Je hoeft alleen maar te rijden. Nadeel van verse kip rijden: Je mag alleen maar rijden. De klanten hebben er dus geen boodschap aan dat je naar huis wilt om weekend te vieren ::)
verse kip? je bedoelt levende kippen?
Jippie mijn eerste waterkefir was klaar. Ik vind het nog lekker ook! De volgende portie zit alweer in de weckpot. Jummie jummie.
Nu de beestjes bij de buren voeten, hondjes laten piesen en dan mijn mandje in. Morgenmiddag mag ik mijn babycaafje op gaan halen bij de fokker. Zo'n zin in!!
Door Kaela
OMG! Soms voel ik me hier net een schietschijf. Laatste rondje met Oscar. Komt er uit een zijstraat een mevrouw met twee staffords. Beide honden liepen voor haar aan het einde van de riem en zodra ze Oscar zagen begonnen ze duidelijke wij-komen-niet-voor-de-gezelligheid signalen uit te zenden. En mevrouw zag er niet echt echt niet capabel uit. Dus ik een schietgebedje doen dat ze ze goed vast zou houden.
Dat deed ze, maar vraag niet hoe. Dus ik ben een stuk terug gelopen met Oscar en pas weer omgedraaid toen ze heel ver weg was. Getverderrie, er is gewoon echt geen lol meer aan om hier met de hond te wandelen.
Wat een bijzondere dag!
Vanochtend al volle verbazing dat Pippa fazant eet! Boomer keek me nog steeds aan of het vergif was.
Sommige harde stukjes bot laat Pippa liggen en die mag B dan hebben s avonds.
En wat doet ze  :o ze eet de stukjes fazant gewoon op  :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door