Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: weekend :sleep1:Ik pas 3 kwartier nadat ze klaar zijn met lossen. Voordeel van verse kip rijden: Je hoeft alleen maar te rijden. Nadeel van verse kip rijden: Je mag alleen maar rijden. De klanten hebben er dus geen boodschap aan dat je naar huis wilt om weekend te vieren
Mini's 3-tal schreef: Ik pas 3 kwartier nadat ze klaar zijn met lossen. Voordeel van verse kip rijden: Je hoeft alleen maar te rijden. Nadeel van verse kip rijden: Je mag alleen maar rijden. De klanten hebben er dus geen boodschap aan dat je naar huis wilt om weekend te vierenverse kip? je bedoelt levende kippen?![]()
*Dorothea* schreef: verse kip? je bedoelt levende kippen?Uh nee, ze zijn wel bloot en gekoeld.
Mini's 3-tal schreef: Uh nee, ze zijn wel bloot en gekoeld.O gelukkig. Lijkt me geen leuke baan dieren vervoeren naar het slachthuis.
*Dorothea* schreef: O gelukkig. Lijkt me geen leuke baan dieren vervoeren naar het slachthuis.Mij ook niet nee. Ik vervoer ze tegenwoordig veel van slachthuis naar de verwerkende industrie.![]()
Mini's 3-tal schreef: Mij ook niet nee. Ik vervoer ze tegenwoordig veel van slachthuis naar de verwerkende industrie.BP-lijntje 'van de vrachtwagen afgevallen'?
- Judith - schreef: BP-lijntje 'van de vrachtwagen afgevallen'?Nee joh, verse kip is een tekort aan, en plofkip al helemaal. Zullen dan de ingevroren B-kwaliteit partijen worden, maar wat daar voor prijs aanhangt, heb ik geen idee van.![]()
![]()
*Dorothea* schreef: ooow dan heb ik nog wel wat fazant voor je Marije, hier aten ze het niet.Bizar he!! Maar het lijkt erop dat ze het hier eten