Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door constance.blokzijl
We zijn op zoek naar een nieuwe autobench. Harry wordt een beetje een uit de kluiten gewassen vent die niet zo heel fantastisch meer in de huidige past. En wij vinden het toch wel heeeeel makkelijk zo'n autobench. Maar t wil nog niet zo lukken. Had er 1 gevonden maar die paste niet, net te groot. Dus nu in Duitsland op zoek naar een hundetransportbox doppel natuurlijk.... Maar jee zeg, wat kosten die dingen veel. Hoewel ze bij de buren nog wel ietsje goedkoper zijn, kosten ze nog een rib of 3....
Door Martine-Tom
- pien - schreef:Bij mij kwam er ook iemand aan de deur met een folder en prijzen. Hij liet z'n telefoonnummer achter want 'ik zou erover nadenken'. Ik besloot niet met hun in zee te gaan...
Een paar dagen later staat er iemand aan de deur (weer een ander dan de eerste keer) die met handen en voeten uitlegde dat hij alles schoongemaakt had en nu geld wilde...nou ja zeg :o
Hij kon vertrekken zonder geld. Zulke praktijken hoef ik niet.
De ramen boven krijg ik zelf niet gezeemd, overweeg al maanden om een x een glazenwasser aan te spreken maar omdat je dit zoveel hoort durf ik dat dus niet...
Door - pien -
Martine-Tom schreef:De ramen boven krijg ik zelf niet gezeemd, overweeg al maanden om een x een glazenwasser aan te spreken maar omdat je dit zoveel hoort durf ik dat dus niet...
Psies! Het is toch van de zotte dat je niet zelf zou kunnen bepalen wie jouw ramen mag zemen >:(
Ik snap eigenlijk het hele gedoe van zo'n 'oorlog' niet...op deze manier jaag je klanten weg ::)
Door Hope
- pien - schreef:Psies! Het is toch van de zotte dat je niet zelf zou kunnen bepalen wie jouw ramen mag zemen >:(
Ik snap eigenlijk het hele gedoe van zo'n 'oorlog' niet...op deze manier jaag je klanten weg ::)
Er zijn genoeg mensen, helaas, die er bang van worden en betalen. Om er dan vervolgens niet meer vanaf te komen. Lang leve naar binnen slaande kiep-kantelramen.

Ik heb zo'n zooitje mensen een keer op het terrein gehad om dakpannen schoon te maken. Was de enige keer dat ik hier in het buitengebied bang was. Sta je toch als jonge vrouw tegenover een groep van vier niet zo heel vriendelijke mannen. Gelukkig zag mijn buurman het en zijn ze na zijn verwensingen nooit meer teruggekomen.
Door eelke
Ik was ze gewoon niet ::)

Geboefte is het. Die dakgoten/nokvorstenreparatie bedrijfjes ook volgens mij.
Wij hebben alleen een betrouwbare schoorsteenveger, en nu ook een abbonement op cvketel onderhoud. Verder niemand hoor!
Door Angelique
- pien - schreef:'Het kan toch niet heel naar binnen'
Of is dat niet wat je/jullie bedoelen?

Nee, dat het niet uitmaakt hoe ranzig je eten eruit ziet omdat het in je maag toch donker is.
Door Siberienne
eelke schreef:Ik was ze gewoon niet ::)

Geboefte is het. Die dakgoten/nokvorstenreparatie bedrijfjes ook volgens mij.
Wij hebben alleen een betrouwbare schoorsteenveger, en nu ook een abbonement op cvketel onderhoud. Verder niemand hoor!

Ja die hebben mijn schoonmoeder opgelicht. Zogenaamd moest de dakgoot gerepareerd. Stelletje schoften. Gelukkig had ze niet alles meteen contant betaald en konden we het deels nog terugdraaien.

Maar blijkbaar zijn dit soort praktijken wel al oud want zelfs Jacobse en van Es hielden zich er al mee bezig;
Door eelke
Ze komen hier iedere 4-6 maanden aan de deur. Kasssiiiing hier met schoorsteen, pannendak, lekkende dakgoten en vuile ramen. Maar ik stuur ze zonder pardon weg.
Er zei er zelfs een; ik zie dat uw ramen ontzettend vuil zijn'...'. Zeg, sodemieter jij ff lekker op ::)
Door Angelique
eelke schreef:Ze komen hier iedere 4-6 maanden aan de deur. Kasssiiiing hier met schoorsteen, pannendak, lekkende dakgoten en vuile ramen. Maar ik stuur ze zonder pardon weg.
Er zei er zelfs een; ik zie dat uw ramen ontzettend vuil zijn'...'. Zeg, sodemieter jij ff lekker op ::)
:2funny: :2funny: :2funny: Dat is wel een hele foute binnekomer :biggrin2:
Door - pien -
Angelique schreef:Nee, dat het niet uitmaakt hoe ranzig je eten eruit ziet omdat het in je maag toch donker is.
Zie facebookpagina 'Hey vet tof dat je gekookt hebt maar beter maak je geen smerige fotos' ::)
Door Anne in Zweden
eelke schreef:Ze komen hier iedere 4-6 maanden aan de deur. Kasssiiiing hier met schoorsteen, pannendak, lekkende dakgoten en vuile ramen. Maar ik stuur ze zonder pardon weg.

Ja duh, wat moet ie dan zeggen? 'Wat een schitterend glanzende schone ramen heppu, ken ik daar effe me zeem overheen halen voor een leuk praaisje?' :biggrin2:
Door eelke
Anne in Duitsland schreef:Ja duh, wat moet ie dan zeggen? 'Wat een schitterend glanzende schone ramen heppu, ken ik daar effe me zeem overheen halen voor een leuk praaisje?' :biggrin2:

Goedemorgen mevrouw, ik zie dat u uw ramen netjes bijhoud, dat moet vast steeds een rotklus zijn. Zal ik het voor u doen, tegen een mooi prijsje? ::)
Door Siberienne
eelke schreef:Goedemorgen mevrouw, ik zie dat u uw ramen netjes bijhoud, dat moet vast steeds een rotklus zijn. Zal ik het voor u doen, tegen een mooi prijsje? ::)

joh je kan zo een nieuwe carrière beginnen :biggrin2: bij mij mocht je komen...
Door eelke
Haha, ik zeem ze nooit, ik heb er een hekel aan en ik maak strepen. Ik ga dan écht niet die van anderen doen :biggrin2: ik kan alleen mooi praten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door