Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef:Bij mij kwam er ook iemand aan de deur met een folder en prijzen. Hij liet z'n telefoonnummer achter want 'ik zou erover nadenken'. Ik besloot niet met hun in zee te gaan...De ramen boven krijg ik zelf niet gezeemd, overweeg al maanden om een x een glazenwasser aan te spreken maar omdat je dit zoveel hoort durf ik dat dus niet...
Een paar dagen later staat er iemand aan de deur (weer een ander dan de eerste keer) die met handen en voeten uitlegde dat hij alles schoongemaakt had en nu geld wilde...nou ja zeg![]()
Hij kon vertrekken zonder geld. Zulke praktijken hoef ik niet.
Martine-Tom schreef:De ramen boven krijg ik zelf niet gezeemd, overweeg al maanden om een x een glazenwasser aan te spreken maar omdat je dit zoveel hoort durf ik dat dus niet...Psies! Het is toch van de zotte dat je niet zelf zou kunnen bepalen wie jouw ramen mag zemen
- pien - schreef:Psies! Het is toch van de zotte dat je niet zelf zou kunnen bepalen wie jouw ramen mag zemenEr zijn genoeg mensen, helaas, die er bang van worden en betalen. Om er dan vervolgens niet meer vanaf te komen. Lang leve naar binnen slaande kiep-kantelramen.![]()
Ik snap eigenlijk het hele gedoe van zo'n 'oorlog' niet...op deze manier jaag je klanten weg
- pien - schreef:'Het kan toch niet heel naar binnen'
Of is dat niet wat je/jullie bedoelen?
eelke schreef:Ik was ze gewoon niet![]()
Geboefte is het. Die dakgoten/nokvorstenreparatie bedrijfjes ook volgens mij.
Wij hebben alleen een betrouwbare schoorsteenveger, en nu ook een abbonement op cvketel onderhoud. Verder niemand hoor!
eelke schreef:Ze komen hier iedere 4-6 maanden aan de deur. Kasssiiiing hier met schoorsteen, pannendak, lekkende dakgoten en vuile ramen. Maar ik stuur ze zonder pardon weg.
Er zei er zelfs een; ik zie dat uw ramen ontzettend vuil zijn'...'. Zeg, sodemieter jij ff lekker op
Angelique schreef:Nee, dat het niet uitmaakt hoe ranzig je eten eruit ziet omdat het in je maag toch donker is.Zie facebookpagina 'Hey vet tof dat je gekookt hebt maar beter maak je geen smerige fotos'
eelke schreef:Ze komen hier iedere 4-6 maanden aan de deur. Kasssiiiing hier met schoorsteen, pannendak, lekkende dakgoten en vuile ramen. Maar ik stuur ze zonder pardon weg.
Er zei er zelfs een; ik zie dat uw ramen ontzettend vuil zijn'...'. Zeg, sodemieter jij ff lekker op
Anne in Duitsland schreef:Ja duh, wat moet ie dan zeggen? 'Wat een schitterend glanzende schone ramen heppu, ken ik daar effe me zeem overheen halen voor een leuk praaisje?'
eelke schreef:Goedemorgen mevrouw, ik zie dat u uw ramen netjes bijhoud, dat moet vast steeds een rotklus zijn. Zal ik het voor u doen, tegen een mooi prijsje?