Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Terwijl het in Hengelo pijpenstelen regende zijn wij vroeg vertrokken naar ons vakantieadresje. Daar was het weer prachtig, waarvan akte.
samen.jpg
samen.jpg (612.59 KiB) 3111 keer bekeken
Door frodo quin
kira schreef:Wij smelten nog de hele dag. We hadden alle scenario's doorgenomen voor vijf honden en twee puppen. Enkel de ze draaien mee in het systeem en iedereen vindt het oké niet. Enige hersenbreker is wat gebruikt een eigenaar van zo een klein ding als beloning? Het zijn van nature lastige eters en doe nu een minuscule stukje kaas (dat ik van een blokje afpluk) maar dat is niet handig want dan heb je steeds een blokje in de hand.
Ze zijn echt ongelooflijk schattig :smitten: , maar welk ras is het eigenlijk?
Door Zuzanna
Net met Ziva naar de intratuin geweest. Ze is nogal onzeker, dus het is een goede oefening. Was de derde keer dat ze mee ging. En ze deed het super!
Was erg nieuwschierig en wilde overal snuffelen (ik werd wel een beetje voortgetrokken zo maar dat maakte me voor nu niets uit). Ze heeft bij andere mensen gesnuffeld en liet zich zelfs door één iemand aaien! Niet geblaft, gepast of geprobeerd weg te komen. We zijn trots op haar!
Door dinky89
Siberienne schreef:Eerst Anouk en toen Daphne !! Mooie atletiek in Londen! #zoknap

(En laat ik Nadine Visser niet vergeten; ook hele knappe prestatie)
+1
Al begon het bij mij vanavond al met de oranje voetbaldames :D
Door jasmijn
kira schreef:Wij smelten nog de hele dag. We hadden alle scenario's doorgenomen voor vijf honden en twee puppen. Enkel de ze draaien mee in het systeem en iedereen vindt het oké niet. Enige hersenbreker is wat gebruikt een eigenaar van zo een klein ding als beloning? Het zijn van nature lastige eters en doe nu een minuscule stukje kaas (dat ik van een blokje afpluk) maar dat is niet handig want dan heb je steeds een blokje in de hand.
Ik heb gebruik katten snoepjes die ik dan in nog kleiner stukjes knip ::)

Ik koop ze bij zooplus, zijn een soort van gedroogd vlees in reepjes gesneden.
ik knip die reepjes in helen kleine stukjes, ik weet niet hoe gezond ze zijn maar bij mij is dit het enige dat werkt ::)
Door Eef+Stippels
Pauline schreef:Terwijl het in Hengelo pijpenstelen regende zijn wij vroeg vertrokken naar ons vakantieadresje. Daar was het weer prachtig, waarvan akte.

samen.jpg
Heerlijk, Pauline! :D
Geniet ervan!
Door smulpaap
kira schreef:Tja foto's plaatsen geen idee hoe, sorry. Ja in het kader van minder honden twee, Ebony Brown en Bart. Samen passen ze precies in het hoofd van Bronwyn. De andere vinden het leuk. De retrievers vinden alles altijd leuk, en tot op heden is ook kleine beer gecharmeerd. Ze zoeken haar grenzen op maar respecteren die. Bart is echt een hallo ik ben lief en leuk pup heel mens gericht. Ebony Brown is een heel slim hondje dat even goed kijkt denkt en dan doet. De zwarte dames zijn ook wel blij met de gezinsuitbreiding, Bronwyn vraagt zef wel af of je er wel mee kunt spelen en zo ja hoe.
Wat leuk zeg , twee hondjes erbij ;) Heel veel plezier met deze twee :-*
Door Aprilsnow
pearlsofpassion schreef:Ik heb foto's ontvangen van 1 van de 2 kittens die ik dit weekend herplaatst heb. Hij voelt zich al helemaal thuis. :)
Fijn fijn.
Wat leuk om er ook nog wat van terug te horen en dan ook nog te zien dat het goed gaat. Fijn!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door