Terwijl het in Hengelo pijpenstelen regende zijn wij vroeg vertrokken naar ons vakantieadresje. Daar was het weer prachtig, waarvan akte.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kira schreef:Wij smelten nog de hele dag. We hadden alle scenario's doorgenomen voor vijf honden en twee puppen. Enkel de ze draaien mee in het systeem en iedereen vindt het oké niet. Enige hersenbreker is wat gebruikt een eigenaar van zo een klein ding als beloning? Het zijn van nature lastige eters en doe nu een minuscule stukje kaas (dat ik van een blokje afpluk) maar dat is niet handig want dan heb je steeds een blokje in de hand.Ze zijn echt ongelooflijk schattig
frodo quin schreef:Ze zijn echt ongelooflijk schattigSussex spaniel., maar welk ras is het eigenlijk?
kira schreef:Sussex spaniel.Die blijven idd een heel stuk kleiner dan je beren
Siberienne schreef:Eerst Anouk en toen Daphne !! Mooie atletiek in Londen! #zoknap+1
(En laat ik Nadine Visser niet vergeten; ook hele knappe prestatie)
kira schreef:Wij smelten nog de hele dag. We hadden alle scenario's doorgenomen voor vijf honden en twee puppen. Enkel de ze draaien mee in het systeem en iedereen vindt het oké niet. Enige hersenbreker is wat gebruikt een eigenaar van zo een klein ding als beloning? Het zijn van nature lastige eters en doe nu een minuscule stukje kaas (dat ik van een blokje afpluk) maar dat is niet handig want dan heb je steeds een blokje in de hand.Ik heb gebruik katten snoepjes die ik dan in nog kleiner stukjes knip
Pauline schreef:Terwijl het in Hengelo pijpenstelen regende zijn wij vroeg vertrokken naar ons vakantieadresje. Daar was het weer prachtig, waarvan akte.Heerlijk, Pauline!
samen.jpg
kira schreef:Tja foto's plaatsen geen idee hoe, sorry. Ja in het kader van minder honden twee, Ebony Brown en Bart. Samen passen ze precies in het hoofd van Bronwyn. De andere vinden het leuk. De retrievers vinden alles altijd leuk, en tot op heden is ook kleine beer gecharmeerd. Ze zoeken haar grenzen op maar respecteren die. Bart is echt een hallo ik ben lief en leuk pup heel mens gericht. Ebony Brown is een heel slim hondje dat even goed kijkt denkt en dan doet. De zwarte dames zijn ook wel blij met de gezinsuitbreiding, Bronwyn vraagt zef wel af of je er wel mee kunt spelen en zo ja hoe.Wat leuk zeg , twee hondjes erbij
dinky89 schreef:Lekker wezen barbecuen met mijn lieve schatGezellig![]()
Heerlijk dit zomerse weer
pearlsofpassion schreef:Ik heb foto's ontvangen van 1 van de 2 kittens die ik dit weekend herplaatst heb. Hij voelt zich al helemaal thuis.Wat leuk om er ook nog wat van terug te horen en dan ook nog te zien dat het goed gaat. Fijn!!![]()
Fijn fijn.