cliënten haar tante verloor

Vreselijk dit drama, wat een indrukwekkende ceremonie, we hebben er vanavond veel bij stil gestaan,
Vrijwel alle cliënten hebben de minuut stilte in acht genomen, gezien hun beperkingen
echt super!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Volgens mij is de int. media alleen maar vol lof over onze laatste eer. En de mobieltjes... ach daar is de tijd naar. De ouders van 1 van de overledenen haalden juist troost uit al die mensen.Ik vind die mobieltjes ook niet zo'n punt.
Angelique schreef: Was er net een shot...vana CNN...the Dutch pay respect tot their victims....zie je beelden van langs de snelweg waar tig man met een mobieltje omhoog staat. Ik hoop dat die mensen zichzelf nog even zo terugzien. Ook hen die het nodig vonden naar de camera te zwaaien.Dit waren kinderen volgens mij he? Als dat de mijne waren geweest, hadden ze precies op dat moment een hengst voor hun harses gekregen
Wel mooi...vantevoren..ga niet op de vluchtstrook staan bla bla bla...staat al het verkeer aan de andere kant van de weg gewoon stil...met z'n allen op de rijbaan.
- Judith - schreef: Ja dat ook, ik denk een van de nabestaanden.Hij spreekt beter Engels dan welke Engelse/Engelsman ik ken. Het was echt prachtig, de toespraak.....
Ik vond het ook een zeer indrukwekkende toespraak -ook het geïmproviseerde deel- en wat spreekt die man prachtig Engels.
Lizzy schreef: Dit waren kinderen volgens mij he? Als dat de mijne waren geweest, hadden ze precies op dat moment een hengst voor hun harses gekregenOh oh, kinderen, dat is me dan net even ontgaan. Oké, het zij ze vergeven.![]()
Ike schreef: We kunnen oordelen wat we willen maar....twee dagen geleden kreeg ik van m'n dochter eenIk vind dat dus echt heel wat anders, dan drie/vier rijen dik mensen mensen met een filmend mobieltje in de lcuht te zien staan, sommigen nog even half op de rijbaan hangen enz. Het beste shot komt in zo'n geval toch van de Nos-camera's af. Kan dan wel van deze tijd zijn, maar dan kan ik er nog even niiet aan wennen.
paar foto's met de watsapp van de bloemenzee bij vertrekhal 3 op Schiphol,
ze werkt in n gebouw ernaast, deze foto's had ze genomen omdat ze het zo vreselijk indrukwekkend en
emotioneel vond, het was er heel erg druk en een immense stilte...dit wilde ze delen met me.....
ik bedoel maar, er wordt (meestal) niet zomaar gefilmd/gefotografeerd, maar om vast te leggen wat dit met ons allen doet en te delen met elkaar!
In mijn ogen juist goed!
Jantina schreef: Volgens mij is de int. media alleen maar vol lof over onze laatste eer. En de mobieltjes... ach daar is de tijd naar. De ouders van 1 van de overledenen haalden juist troost uit al die mensen. Overigens las ik dat het aantal kisten niet gelijk staat aan aantal lichamen. Er kunnen meerdere lichamen in 1 kist zitten of diverse delen. Dat vond ik bizar!Dat is ook bizar
Lizzy schreef: Dit waren kinderen volgens mij he? Als dat de mijne waren geweest, hadden ze precies op dat moment een hengst voor hun harses gekregenNee volwassenen zag ik![]()