Chouka schreef: ↑di 07 jul 2020, 12:02 Bij het binnen en buiten gaan kruis je mensen. Bij het gaan betalen sta je vlak naar iemand. Dus dat is echt wel zinvol.OH ja, dat is bij het restaurantbezoek dat wij gedaan hebben niet van toepassing.
Verder heb ik een plastiek zakje om mijn mondmasker in te steken en handgel. Ik ontsmet mijn handen als ik het masker af zet. En dat doe ik NA dat de bestelling is opgenomen en ik mijn drinken en bestek heb gekregen. Als ze mijn eten brengen zet ik het weer op en daarna ontsmet ik mijn handen weer. Je mag er zeker van zijn dat ik mijn gezicht niet aanraak als ik een masker op heb.
Geen mensen aan de deur die kruisen, betalen gebeurt gewoon aan tafel met de kaart en de bediening draagt een mondmasker (op de juiste manier!). Tijdens je dichtbij bent zeg je even niets, dat vermindert de kans op overdacht ook al aanzienlijk. Eerst zetten ze een stap achteruit voor er wat gezegd wordt.
We gingen wel chic eten. Voor Meneer zijn verjaardag. Dan heb je zowiezo al weinig tafeltjes en is het dus rustig tafelen. Gewoon in een brasserie zou ik nu nog niet durven.