Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef:Oh heerlijk toch Pum![]()
Zee is geen straf geloof ik
![]()
Kaela schreef:Als hij ziek is pas ik op hem, gister paste hij op mijAaahhh
Kaela schreef:Als hij ziek is pas ik op hem, gister paste hij op mijAch kijk dan hoe lief!
koekje schreef:Ah, kijk hem nou z'n taak serieus nemen!Dank jullie voor de beterschapswensen! Het is maar een fikse verkoudheid met complete energieloosheid. Gaat wel weer over (voordat je een jongetje wordt, zei mijn moeder altijd)![]()
Beterschap!
koekje schreef:Hahaha Constance!Ja mooi is dat.... Is hij nog geen puber met bijna 7 maand dan![]()
Dat is de leeftijd, dat hebben alle peuters. Het gaat over als ze puber zijn
janninneee schreef:Ik was men jas aan aan het doen om naar school te vertrekken!Zitten zij mooi op volgorde van donkerte
Waaar denk jij naar toe te gaan?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
constance.blokzijl schreef:
Privacy ken ik niet meer in huis... Maakt niet uit waar ik ben, Harry wil mee
jasmijn schreef:Ik dacht altijd als ik dit soort dingen las of foto's zag; ach hoe schattig een hond die A L T I J D bij zijn baas wil zijn... Nu vind ik het iets minder charmant haha!
O dat ken ik al heel lang niet meer, eerst mijn vorig hond, toen 2 katten en nu mijn kleinen smurf willen allemaal mee naar de wc![]()
![]()
Als je dan de deur dicht doet beukten de katten hem in en haku gaat een drama schoppen met piepen, blaffen en Aan de deur krabben.![]()
![]()
Als ik van die stripjes over moeders zie die klagen over geen privacy dan denk ik altijd dat het bij mij geen probleem zal zijn, heb al jaar geen privacy daar heb ik geen kind voor nodig