Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Kaela schreef:Als hij ziek is pas ik op hem, gister paste hij op mij

Afbeelding
Aaahhh :smitten:
Beterschap!

Afbeelding
Ligt lekker hoor, dit mandje!
Wasseggu? Deze mand is voor de hond ?
Ik lig er nu toch in? Nou boeie, ik ga weer verder dutten :sleep3:
Door Kaela
koekje schreef:Ah, kijk hem nou z'n taak serieus nemen! :-*
Beterschap!
Dank jullie voor de beterschapswensen! Het is maar een fikse verkoudheid met complete energieloosheid. Gaat wel weer over (voordat je een jongetje wordt, zei mijn moeder altijd)

Ja hij neemt zijn taak heel serieus! Meneer K heeft vandaag het kleine tafeltje tegen de bank aan geschoven zodat alles voor mij binnen handbereik staat. Gaat Oscar steeds onder de tafel liggen, anders is ie te ver bij mij vandaan vindt ie! De schat!
Door Cathelijn
janninneee schreef:Ik was men jas aan aan het doen om naar school te vertrekken!

Waaar denk jij naar toe te gaan?
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Zitten zij mooi op volgorde van donkerte :biggrin2:
Door jasmijn
constance.blokzijl schreef:
Afbeelding
Privacy ken ik niet meer in huis... Maakt niet uit waar ik ben, Harry wil mee

O dat ken ik al heel lang niet meer, eerst mijn vorig hond, toen 2 katten en nu mijn kleinen smurf willen allemaal mee naar de wc ::) :biggrin2:
Als je dan de deur dicht doet beukten de katten hem in en haku gaat een drama schoppen met piepen, blaffen en Aan de deur krabben. ::) :biggrin2:

Als ik van die stripjes over moeders zie die klagen over geen privacy dan denk ik altijd dat het bij mij geen probleem zal zijn, heb al jaar geen privacy daar heb ik geen kind voor nodig ;D
jasmijn schreef:

O dat ken ik al heel lang niet meer, eerst mijn vorig hond, toen 2 katten en nu mijn kleinen smurf willen allemaal mee naar de wc ::) :biggrin2:
Als je dan de deur dicht doet beukten de katten hem in en haku gaat een drama schoppen met piepen, blaffen en Aan de deur krabben. ::) :biggrin2:

Als ik van die stripjes over moeders zie die klagen over geen privacy dan denk ik altijd dat het bij mij geen probleem zal zijn, heb al jaar geen privacy daar heb ik geen kind voor nodig ;D
Ik dacht altijd als ik dit soort dingen las of foto's zag; ach hoe schattig een hond die A L T I J D bij zijn baas wil zijn... Nu vind ik het iets minder charmant haha!
Maar mijn draakje is wel lief hoor, alleen als hij niet mee mag jammert hij echt heul zielig, en voel ik me lichtelijk ontaard... Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door