Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Ksnapputniet. Buiten is het +14,4 graden (serieus, in Midden-Zweden, eind oktoberHoe is de luchtvochtigheid nu bij jullie? Grote kans dat die hoog is, waardoor het onaangenaam aanvoelt.), binnen 19,2 graden en ik heb 't koud. Toen het buiten -6 was en binnen 18,9 had ik 't niet koud. Word ik oud? Ik heb de kachel maar in de brand gezet. Alleen al bij het zien van vuur voelt het een stuk warmer.
Anne in Duitsland schreef: Ksnapputniet. Buiten is het +14,4 graden (serieus, in Midden-Zweden, eind oktoberWil je een eerlijk of een lief antwoord? ???), binnen 19,2 graden en ik heb 't koud. Toen het buiten -6 was en binnen 18,9 had ik 't niet koud. Word ik oud? Ik heb de kachel maar in de brand gezet. Alleen al bij het zien van vuur voelt het een stuk warmer.
Anne in Duitsland schreef: Ksnapputniet. Buiten is het +14,4 graden (serieus, in Midden-Zweden, eind oktoberToen het buiten 36,5 was en binnen 30,3 had ik het best warm), binnen 19,2 graden en ik heb 't koud. Toen het buiten -6 was en binnen 18,9 had ik 't niet koud. Word ik oud? Ik heb de kachel maar in de brand gezet. Alleen al bij het zien van vuur voelt het een stuk warmer.
-Annemarie- schreef: Hoe is de luchtvochtigheid nu bij jullie? Grote kans dat die hoog is, waardoor het onaangenaam aanvoelt.In huis? Geen flauw idee. Ik gok niet hoog, maar wat weet ik. Ben blond. En oud.
Maxi's 3-tal schreef: Wil je een eerlijk of een lief antwoord? ???Een lief.![]()
Anne in Duitsland schreef: Een lief.Voor iemand van jouw leeftijd ben je redelijk goed geconcerveerd![]()
Kim_S schreef: Toen het buiten 36,5 was en binnen 30,3 had ik het best warmIk verheug me ook op de tijden dat het buiten zó koud is dat ik in m'n vriezers moet kruipen om het warm te krijgen.![]()
Martine-Tom schreef: Voor iemand van jouw leeftijd ben je redelijk goed geconcerveerdAls je![]()
Anne in Duitsland schreef: Een lief.Lieve Anne, jij gaat vast en zeker heel oud worden, maar voorlopig ben je nog een jonge godin.![]()
Anne in Duitsland schreef: Als jehad weggelaten had ik dit nog aardig gevonden ook.
![]()