Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Stoomreiniger, waterblazer, rubber bezem  ::) ja en laarzen, vriezer, check  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Ksnapputniet. Buiten is het  +14,4 graden (serieus, in Midden-Zweden, eind oktober :o), binnen 19,2 graden en ik heb 't koud. Toen het buiten -6 was en binnen 18,9 had ik 't niet koud. Word ik oud? Ik heb de kachel maar in de brand gezet. Alleen al bij het zien van vuur voelt het een stuk warmer.
Door Lizetta
Het is bij ons al tijden 20 of 20,5 gr in huis, maar sinds eergister heb ik het ook veel kouder... Heb nu een warmere trui aangetrokken, maar als het zo doorgaat, gaat morgen de kachel aan!
Door -Annemarie-
Anne in Duitsland schreef: Ksnapputniet. Buiten is het  +14,4 graden (serieus, in Midden-Zweden, eind oktober :o), binnen 19,2 graden en ik heb 't koud. Toen het buiten -6 was en binnen 18,9 had ik 't niet koud. Word ik oud? Ik heb de kachel maar in de brand gezet. Alleen al bij het zien van vuur voelt het een stuk warmer.
Hoe is de luchtvochtigheid nu bij jullie? Grote kans dat die hoog is, waardoor het onaangenaam aanvoelt.
Door Charlie Angel
Anne in Duitsland schreef: Ksnapputniet. Buiten is het  +14,4 graden (serieus, in Midden-Zweden, eind oktober :o), binnen 19,2 graden en ik heb 't koud. Toen het buiten -6 was en binnen 18,9 had ik 't niet koud. Word ik oud? Ik heb de kachel maar in de brand gezet. Alleen al bij het zien van vuur voelt het een stuk warmer.
Wil je een eerlijk of een lief antwoord? ??? :biggrin2:
Door Kim_S
Toen het buiten 36,5 was en binnen 30,3 had ik het best warm  ::)
Door Anne in Zweden
-Annemarie- schreef: Hoe is de luchtvochtigheid nu bij jullie? Grote kans dat die hoog is, waardoor het onaangenaam aanvoelt.
In huis? Geen flauw idee. Ik gok niet hoog, maar wat weet ik. Ben blond. En oud. :crying: *einde ikdoezielig-modus*
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Een lief. >:(
Voor iemand van jouw leeftijd ben je redelijk goed geconcerveerd  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Toen het buiten 36,5 was en binnen 30,3 had ik het best warm  ::)
Ik verheug me ook op de tijden dat het buiten zó koud is dat ik in m'n vriezers moet kruipen om het warm te krijgen. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Martine-Tom schreef: Voor iemand van jouw leeftijd ben je redelijk goed geconcerveerd  :biggrin2:
Als je :biggrin2: had weggelaten had ik dit nog aardig gevonden ook. >:(
Door Charlie Angel
Anne in Duitsland schreef: Een lief. >:(
Lieve Anne, jij gaat vast en zeker heel oud worden, maar voorlopig ben je nog een jonge godin.  :angel:
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Als je :biggrin2: had weggelaten had ik dit nog aardig gevonden ook. >:(
;D
Door eelke
Ahhh stik haalbare offerte ontvangen! Morgen komt een andere meneer voor een offerte en dan kiezen maar  :D

Ik ga dit weekend een houthok bouwen denk ik  8) 8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door