Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Als we verhuren dan rekent de Duitse bank dat mee als inkomsten, en kunnen we ineens wel onze huidige hypotheek oversluiten. Heel krom, maar dat is nu dus het plan. En als we dan de hypotheek overgesloten hebben, dan mogen we het ook officieel verhuren van de (nieuwe) bank. En dan heb ik er geen problemen mee om het langdurig te verhuren, mits het mensen zijn die er geen puinhoop van maken natuurlijkHoe dicht is het bij Nijmegen? Soms heeft ziekenhuis tijdelijke woonruimte nodig voor artsen.![]()
Dus het lijkt zo te zijn dat met huurders alles opgelost kan worden. Dat gaan we nu dus prio-1 maken.
Jullie zijn lief allemaal!!
Kim_S schreef:20-25 minuutjes vanaf Nijmegen, en de enige route zonder file 's morgensDa's waar ook, bedenk me dat de naam is veranderd https://www.lloydsbank.nl/lloyds/hypotheek![]()
Goed idee!
Bank of Schotland. Ik ga goegelen.
koekje schreef:Sien heeft vanavond in no time 4 muizen gevangen (en 2 of 3 opgegeten, ze is er 1 verloren...). Ik smste meneer trots, begint hij gelijk over mijn (gebrek aan) huishoudelijke kwaliteiten
Kim_S schreef:20-25 minuutjes vanaf Nijmegen, en de enige route zonder file 's morgensDat is dan weer jammer... Als het nu 20-25 minuutjes van Leeuwarden was...![]()
Goed idee!
Bank of Schotland. Ik ga goegelen.
koekje schreef:En weer heeft Sien net een muis gevangen. Ik denk dat we ergens een hele grote muizenfamilie hebben. Of toch stiekem een plaag.