Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik hoop dat je snel goede huurders gaat vinden Kim.
Maar uiteindelijk neem ik aan dat er toch iets definitief moet gaan gebeuren? Of door te kunnen verhuren hoop je dat door de prijsstijgingingen de schuld behapnaar wordt?
Hoe dan ook, ik gun het jullie zo dat deze zorgen weggaan en dat jullie vooruit kunnen gaan kijken.
Oh Kim ik wilde dat ik het op de plank had liggen, dan kon je het zo lenen....
Wat een K situatie!

Ik zou ook gewoon verhuren; je moet tenslotte toch wat. Jammer dat zulke instanties altijd zo log en volgens de regels werken, en ergens snap ik het ook wel ren beetje hoor. Anders is het einde ook zoek...

Succes!
Door Kim_S
Als we verhuren dan rekent de Duitse bank dat mee als inkomsten, en kunnen we ineens wel onze huidige hypotheek oversluiten. Heel krom, maar dat is nu dus het plan. En als we dan de hypotheek overgesloten hebben, dan mogen we het ook officieel verhuren van de (nieuwe) bank. En dan heb ik er geen problemen mee om het langdurig te verhuren, mits het mensen zijn die er geen puinhoop van maken natuurlijk ::)

Dus het lijkt zo te zijn dat met huurders alles opgelost kan worden. Dat gaan we nu dus prio-1 maken.

Jullie zijn lief allemaal!! :-*
Door Siberienne
Kim_S schreef:Als we verhuren dan rekent de Duitse bank dat mee als inkomsten, en kunnen we ineens wel onze huidige hypotheek oversluiten. Heel krom, maar dat is nu dus het plan. En als we dan de hypotheek overgesloten hebben, dan mogen we het ook officieel verhuren van de (nieuwe) bank. En dan heb ik er geen problemen mee om het langdurig te verhuren, mits het mensen zijn die er geen puinhoop van maken natuurlijk ::)

Dus het lijkt zo te zijn dat met huurders alles opgelost kan worden. Dat gaan we nu dus prio-1 maken.

Jullie zijn lief allemaal!! :-*
Hoe dicht is het bij Nijmegen? Soms heeft ziekenhuis tijdelijke woonruimte nodig voor artsen.

En heb je trouwens ook bij bank of Schotland geinformeerd?
Door Kaela
Oh getverderrie Kim. Het sleept zich al zo lang voort, het is niet eerlijk. Ik hoop dat jullie met fijne huurders een goede langere termijn oplossing kunnen vinden! Zodat er ruimte kan gaan komen voor een echte oplossing.
Ah duidelijk Kim, dank voor je uitleg. Zo is verhuren dan inderdaad een hele goede oplossing! Ik wist niet dat ze dat dan bij inkomen optellen voor je oversluiting.
Ik hoop dan echt dat je snel goede mensen vind.
Door Siberienne
Kim_S schreef:20-25 minuutjes vanaf Nijmegen, en de enige route zonder file 's morgens :)
Goed idee!

Bank of Schotland. Ik ga goegelen.
Da's waar ook, bedenk me dat de naam is veranderd https://www.lloydsbank.nl/lloyds/hypotheek
Wij hadden een probleem dat de bank maar steeds niet met offertes kwam toen we een huis gekocht hadden, toen hebben we een hele simpele doe het zelf hypo gedaan bij BOS en nooit spijt van gehad. Toen eindelijk de offerte van onze bank kwam, was die veel slechter....
Door koekje
Sien heeft vanavond in no time 4 muizen gevangen (en 2 of 3 opgegeten, ze is er 1 verloren...). Ik smste meneer trots, begint hij gelijk over mijn (gebrek aan) huishoudelijke kwaliteiten >:(
Door Too
koekje schreef:Sien heeft vanavond in no time 4 muizen gevangen (en 2 of 3 opgegeten, ze is er 1 verloren...). Ik smste meneer trots, begint hij gelijk over mijn (gebrek aan) huishoudelijke kwaliteiten >:(
;D ;D ;D
Knappe Sien!
Door Ronald
Kim_S schreef:20-25 minuutjes vanaf Nijmegen, en de enige route zonder file 's morgens :)
Goed idee!

Bank of Schotland. Ik ga goegelen.
Dat is dan weer jammer... Als het nu 20-25 minuutjes van Leeuwarden was... :)

Succes met goegelen!
Door Angelique
koekje schreef:En weer heeft Sien net een muis gevangen. Ik denk dat we ergens een hele grote muizenfamilie hebben. Of toch stiekem een plaag.

Je hebt iig een goed afgerichte muizenvanger :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door