Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
-Annemarie- schreef: Joh, je was in het westen!  :biggrin2:

Ga jij op dit tijdstip nog aan de koffie?  :o  *stuiter*
Doe mij ook maar een bakkie. Moet nog rapporten schrijven... Gaaaaap  :sleep1:
Door eelke
Kim_S schreef: OT: auto is weer thuis. *streept "auto slepen" van bucketlist*
Joa je moet alles een keer hebben meegemaakt he!

Vanmorgen het laminaat afgelegd, en vanmiddag met zus en neefje naar de ikea. Hele tour hoor  :biggrin2: ze had een slaapbank gekocht, die best zwaar en vooral groot was, en zij mag natuurlijk nog niet echt tillen  ::) maar het is gelukt, ajetoo!

Vanavond daar chinees gegeten want de slaapbank moest met iets meer spierkracht naar zolder.

Ik heb er vooral 'dingetjes' gekocht.
Pauline schreef: Ik krijg lekker zondag Kimmetje met gevolg op bezoek en dan hoor ik als allereerste hoe het is gegaan na het tweede bezoek aan Dropje.....

:P :P :P :P :P :P :P
Ja mooi is dat zeg! En dat durf je hier zomaar even neer te zetten? ::)
Veel plezier zondag! :-*
Door Hope
Pauline schreef: Ik krijg lekker zondag Kimmetje met gevolg op bezoek en dan hoor ik als allereerste hoe het is gegaan na het tweede bezoek aan Dropje.....

:P :P :P :P :P :P :P
Dan kan jij mooi een verslag plaatsen terwijl Kim daarna naar huis rijdt. Hoeven wij niet zo lang te wachten  :P
Door Kaela
Hope schreef: Dan kan jij mooi een verslag plaatsen terwijl Kim daarna naar huis rijdt. Hoeven wij niet zo lang te wachten  :P
:2funny: :2funny: :2funny:

Gisteravond naar Mika geweest. Was geweldig, wat een avond! Zit nog na te genieten! Alleen dankzij mijn gebrekkige richting aanwijzingen hebben we een nogal toeristische route naar huis genomen en werd het een beetje laat. Gelukkig had ik al aan zien komen hoe topfit ik nu ben, dus ik heb nog een dagje vrij  :biggrin2:
Door koekje
Ik heb zo'n leuk kind. We zitten nog een beetje na te tafelen, pakt ze ineens mn hand en doet hem tegen haar buik en begint hard te lachen. Of ik even wilde kietelen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door