-Annemarie- schreef: Joh, je was in het westen!Doe mij ook maar een bakkie. Moet nog rapporten schrijven... Gaaaaap :sleep1:![]()
Ga jij op dit tijdstip nog aan de koffie?*stuiter*
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef: Joh, je was in het westen!Doe mij ook maar een bakkie. Moet nog rapporten schrijven... Gaaaaap :sleep1:![]()
Ga jij op dit tijdstip nog aan de koffie?*stuiter*
Kim_S schreef: OT: auto is weer thuis. *streept "auto slepen" van bucketlist*Joa je moet alles een keer hebben meegemaakt he!
Pauline schreef: Ik krijg lekker zondag Kimmetje met gevolg op bezoek en dan hoor ik als allereerste hoe het is gegaan na het tweede bezoek aan Dropje.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pauline schreef: Ik krijg lekker zondag Kimmetje met gevolg op bezoek en dan hoor ik als allereerste hoe het is gegaan na het tweede bezoek aan Dropje.....Ja mooi is dat zeg! En dat durf je hier zomaar even neer te zetten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pauline schreef: Ik krijg lekker zondag Kimmetje met gevolg op bezoek en dan hoor ik als allereerste hoe het is gegaan na het tweede bezoek aan Dropje.....Dan kan jij mooi een verslag plaatsen terwijl Kim daarna naar huis rijdt. Hoeven wij niet zo lang te wachten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hope schreef: Dan kan jij mooi een verslag plaatsen terwijl Kim daarna naar huis rijdt. Hoeven wij niet zo lang te wachten![]()
koekje schreef: Meneer is naar de Action geweest. Hij heeft er ruim 100 euro uitgegeven.Wat hij met de vrachtauto?
koekje schreef: Meneer is naar de Action geweest. Hij heeft er ruim 100 euro uitgegeven.Dat is best knap
koekje schreef: Meneer is naar de Action geweest. Hij heeft er ruim 100 euro uitgegeven.Wow dat is knap!
koekje schreef: Meneer is naar de Action geweest. Hij heeft er ruim 100 euro uitgegeven.Nu is hij groot aandeelhouder van Action?