Daantje schreef:Saaaaaaaasss!!!![]()
Even off-topic.Heb laatst weer een rubeeren bezem gescoord bij de Welkoop/Boerenbond.Met telescoopsteel![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Daantje schreef:Saaaaaaaasss!!!![]()
Even off-topic.Heb laatst weer een rubeeren bezem gescoord bij de Welkoop/Boerenbond.Met telescoopsteel![]()
Lil schreef: hurttha moet tot aan de billen zitten, die blijven anders niet echt goed op de rug liggen.Weet niet of dat de oorzaak is. tante p is langer op rug en daar ligt hij wel goed. Maar ach ik hijs wel recht.
Daarom heb ik voor mijn veel te lange rug, maar o zo slanke den maar een ruffwear gekocht. Die is bedoeld om alleen om de borst te zitten en dan doet alleen de borstomvang er toe.
tt-tjes schreef: Yess, ik heb net een hurtta voor Fjurdy opgehaald.Hij hangt nu uit te druppen. Kan mijn ventje morgen lekker koel mee wandelen.Super! Waarom nu al uit druppelen? Dan is als je hem morgen aantrekt al veel water verdampt en werkt hij niet zo lang. Tenminste als ik hem s ochtends gebruik is hij na 45 minuten nog nat. Als ik dan 10 uur later weer wil wandelen is hij droog.
Lil schreef: Super! Waarom nu al uit druppelen? Dan is als je hem morgen aantrekt al veel water verdampt en werkt hij niet zo lang. Tenminste als ik hem s ochtends gebruik is hij na 45 minuten nog nat. Als ik dan 10 uur later weer wil wandelen is hij droog.
eelke schreef:Ik zou hem niet in plastic durven doen. Stof, water en geen zuurstof zorgt zelfs bij topkwaliteit vrees ik op den duur voor schimmel.
Jup :)
Die mag je morgen weer te druppen hangen ;) of je moet hem vanavond in een plastic tas ofzo bewaren...
tt-tjes schreef: Hangt te druppen omdat er stond dat ik hem eerst goed moest spoelen. Morgen bij de wandeling maak ik hem nat met de plantenspuit.Nee, hij werkt ook als hij gewoon vochtig is. Bij Gijs wordt zijn vacht er niet nat van.
Ik dacht alleen dat hij ook een sooet koelsysteem had, maar volgens mij werkt ie alleen als hij goed nat is, of niet? Ik vind het eigenlijk geen prettig idee dat Fjurdy's rug dan continu nat is vanwege zijn artrose.
tt-tjes schreef: Hangt te druppen omdat er stond dat ik hem eerst goed moest spoelen. Morgen bij de wandeling maak ik hem nat met de plantenspuit.AH dat kwam ik me niet meer herinneren dat spoelen. Boris heeft zware artrose geen probleem! Maar de binnenkant laat je droog dat is de hele truc. Buitenkant nat, binnenkant droog.
Ik dacht alleen dat hij ook een sooet koelsysteem had, maar volgens mij werkt ie alleen als hij goed nat is, of niet? Ik vind het eigenlijk geen prettig idee dat Fjurdy's rug dan continu nat is vanwege zijn artrose.
tt-tjes schreef: Hoezo laat je de binnenkant droog? Als je hem in het water hebt gehad wordt de binnenkant toch ook nat? Of doe jij de jas aan en maak je hem daarna nat?Ik doe zoals ooit in mijn gebruiksaanwijzing stond: buitenkant onder de kraan houden. Ok, beetje binnenkant wordt dan zeker wel nat maar niet alles. Dompelen zou je beter niet doen werd toen gezegd (maar of dat klopt?)
Lil schreef: Ik doe zoals ooit in mijn gebruiksaanwijzing stond: buitenkant onder de kraan houden. Ok, beetje binnenkant wordt dan zeker wel nat maar niet alles. Dompelen zou je beter niet doen werd toen gezegd (maar of dat klopt?)Ow, zo stond het niet op mijn gebruiksaanwijzing volgens mij, maar dat maakt ook verder niet uit. Het werkt en dat is het belangrijkste
Fijn dat het de heren goed deed!