Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
koekje schreef:Nou, dan doen jullie toch uitwisseling :D
Ik wilde net zeggen, genoeg in de aanbieding volgens mij :P

Ik vind het gedoe. En dan is er ook nog eens iemand jarig, dus dat komt er ook altijd nog bij...
Door Martine-Tom
ChantalKrijn schreef:Je bent welkom hoor :biggrin2:
Dresscode: joggingbroek. Er wordt aan de deur gecontroleerd!
Op wat word er gecontroleerd?? :o
Door ChantalKrijn
Martine-Tom schreef:Op wat word er gecontroleerd?? :o

Of je wel een joggingbroek aan hebt. Waag het niet om in je fancy kleding te komen!
Daar doen wij niet aan met kerst :biggrin2:
Door pluk
Martine-Tom schreef:Grappig, ik zou juist dolgraag ergens heen kunnen met de feestdagen, al jaren zit ik met kerst, oud en nieuw (wat ook mn verjaardag is) alleen. Prima om te doen wat je wil maar af en toe gewoon niet leuk, heel erg niet leuk.
:bigarmhug:
Dat is ook gewoon klote.
koekje schreef:Ik zou scott verkleden als kerstornament. Ziet niemand :cool:
Heb wel eens een poging gedaan om er een kerstman van te maken, maar daar trapte niemand in :biggrin2: Afbeelding

@Kaela, ik las het direct goed :) ik vrees dat we dit uiteindelijk gaan doen. Het vervelende is dat er gewoon heel veel dingen spelen in de familie waardoor ik er eigenlijk wel bij wil zijn maar niet ten koste van mezelf of Scott
Door El_Kato
Martine-Tom schreef:Grappig, ik zou juist dolgraag ergens heen kunnen met de feestdagen, al jaren zit ik met kerst, oud en nieuw (wat ook mn verjaardag is) alleen. Prima om te doen wat je wil maar af en toe gewoon niet leuk, heel erg niet leuk.
Een collega van mij die alleen woont en er tegenop zag om de kerstdagen alleen door te brengen heeft toen een collega benaderd waarvan ze wist dat die ook alleen was. Hebben een hele leuke dag samen gehad en lekker samen gekookt en gegeten. Misschien een idee om een oproepje hier op BP te doen wie nog meer alleen zit en zin heeft om samen wat af te spreken, wandelen koken etc. Zonder verplichtingen :)
Door Hope
Ik heb alleen schoonfamilie en die vinden alls goed. Komen we, staat er een feestmaal klaar. Willen we in werkkleren een film kijken, ook best. Komen we niet, prima. Nelson mee? Gezellig!
Echt waar, heerlijke mensen.
Door jasmijn
Ik heb misschien wel de beste afspraak met kerst :P
Ik zorg dat het huis schoon en in de kerst stemming is en schoonmoeder maakt het eten en neemt dat mee :biggrin2:
Dan hebben we gelijk genoeg voor 20 man ook al zijn we hoogstens mijn zijn 8ste ::), daarna cadeautje onder de kerstboom en dat is dan kerst avond. Eerste en tweede kerst dag zijn gezellig met zijn 2e de restjes proberen weg te bunkeren :D
En schoonouders zijn gek op haku dus die kan ook zijn geluk niet op met kerst ;)

Dus als je een Portugese kerst wil mee maken op kerst avond ben je hier ook welkom hoor Martine ;)
Door Martine-Tom
jasmijn schreef:Ik heb misschien wel de beste afspraak met kerst :P
Ik zorg dat het huis schoon en in de kerst stemming is en schoonmoeder maakt het eten en neemt dat mee :biggrin2:
Dan hebben we gelijk genoeg voor 20 man ook al zijn we hoogstens mijn zijn 8ste ::), daarna cadeautje onder de kerstboom en dat is dan kerst avond. Eerste en tweede kerst dag zijn gezellig met zijn 2e de restjes proberen weg te bunkeren :D
En schoonouders zijn gek op haku dus die kan ook zijn geluk niet op met kerst ;)

Dus als je een Portugese kerst wil mee maken op kerst avond ben je hier ook welkom hoor Martine ;)
oeh...volgens mij is dat best goed te eten dat portugese voer :biggrin2:
Door Too
Bahbah
telefoon liep 'vast', reageerde nergens op dus uiteindelijk batterij verwijderd .. en nu beweert ie dat er geen sd-kaart inzit
Bereid me mentaal voor op alle foto's naar de galemiezen dan kan t alleen maar meevallen
Door Fenixjuh
jasmijn schreef:Ik heb misschien wel de beste afspraak met kerst Afbeelding

Eeeeeeh, jasmijn. ..
Eerste én tweede kerstdag met z'n tweeën? Mis ik iets /iemand?
Door jasmijn
Vorig jaar was dat zo inderdaad, maar nu word het met zijn 3e of eigenlijk vorig jaar met zijn 3e en dit jaar met zijn 4e ;) :biggrin2:
Door Els&Flow
Zelden klotsende oksels in de auto, maar vandaag zat ik (met Flow achterin) klem tussen 2 bussen, een lossende vrachtwagen en dat was nog allemaal wel goed gekomen als er niet een hele oude dame besloot plotseling, zonder richting te geven, uit haar parkeervak te komen, mij volledig klem te zetten waardoor ik niet meer voor of achteruit kon en daardoor een situatie creeerde die wel voor klotsende oksels en zweethanden zorgde. De meneer van de lossende vrachtwagen zag het gevaar net op tijd in en stopte met lossen anders had ik dit nu niet kunnen typen. Het besef komt nu pas binnen dat dit wel even heel anders had kunnen aflopen. En dat mensje maar lief glimlachen en gebaren dat ik opzij moest zodat zij er langs kon. ::) Die buschauffeur achter mij zei naderhand nog dat ik veel geluk had dat de bussen stapvoets reden en niet zoals gebruikelijk 50 of 60.
Door janninneee
Gisteren heftig teamoverleg gehad. Inc de 2 slaapdienst meisjes in tranen omdat ze het niet meer trekken
Oh en ja daar was ik er 1 vanl
Daarna dus slaapdienst gehad.
Vergadering duurde 1.5 uur langer dan gepland. Dus om half 10 kon ik iedereen nog naar bed verzorgen en douchen. Lag om half 1 in bed toen nog rapporteren. Pff ik ben op.

Word ik vanmorgen wakker zonder stem

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Door tt-tjes
Ik ben er zo klaar mee met alle ellende van mijn zieke jongens, is het de ene niet dan is het de andere wel en dat al een paar jaar achter elkaar. Steeds die zorgen wat er nu weer aan de hand kan zijn, de enorme DA rekeningen die ik bijna niet meer op kan hoesten, we hebben onderhand het idee dat we alleen nog maar werken om de DA rekeningen te betalen. Het lijkt helemaal niet meer op te houden en af en toe denk ik wel eens "als ik ze in laat slapen is alle ellende voorbij". Meteen na die gedachte voel ik me een hele slechte hondenmoeder :'(
Hubbie en ik zijn het er inmiddels wel over eens dat we na deze 2 geen honden meer nemen omdat we dit gewoon niet meer willen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door