koekje schreef:Nou, dan doen jullie toch uitwisselingIk wilde net zeggen, genoeg in de aanbieding volgens mij

Ik vind het gedoe. En dan is er ook nog eens iemand jarig, dus dat komt er ook altijd nog bij...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Nou, dan doen jullie toch uitwisselingIk wilde net zeggen, genoeg in de aanbieding volgens mij
ChantalKrijn schreef:Je bent welkom hoorOp wat word er gecontroleerd??![]()
Dresscode: joggingbroek. Er wordt aan de deur gecontroleerd!
Martine-Tom schreef:Op wat word er gecontroleerd??
Martine-Tom schreef:Grappig, ik zou juist dolgraag ergens heen kunnen met de feestdagen, al jaren zit ik met kerst, oud en nieuw (wat ook mn verjaardag is) alleen. Prima om te doen wat je wil maar af en toe gewoon niet leuk, heel erg niet leuk.
koekje schreef:Ik zou scott verkleden als kerstornament. Ziet niemandHeb wel eens een poging gedaan om er een kerstman van te maken, maar daar trapte niemand in
Martine-Tom schreef:Grappig, ik zou juist dolgraag ergens heen kunnen met de feestdagen, al jaren zit ik met kerst, oud en nieuw (wat ook mn verjaardag is) alleen. Prima om te doen wat je wil maar af en toe gewoon niet leuk, heel erg niet leuk.Een collega van mij die alleen woont en er tegenop zag om de kerstdagen alleen door te brengen heeft toen een collega benaderd waarvan ze wist dat die ook alleen was. Hebben een hele leuke dag samen gehad en lekker samen gekookt en gegeten. Misschien een idee om een oproepje hier op BP te doen wie nog meer alleen zit en zin heeft om samen wat af te spreken, wandelen koken etc. Zonder verplichtingen
jasmijn schreef:Ik heb misschien wel de beste afspraak met kerstoeh...volgens mij is dat best goed te eten dat portugese voer![]()
Ik zorg dat het huis schoon en in de kerst stemming is en schoonmoeder maakt het eten en neemt dat mee![]()
Dan hebben we gelijk genoeg voor 20 man ook al zijn we hoogstens mijn zijn 8ste, daarna cadeautje onder de kerstboom en dat is dan kerst avond. Eerste en tweede kerst dag zijn gezellig met zijn 2e de restjes proberen weg te bunkeren
![]()
En schoonouders zijn gek op haku dus die kan ook zijn geluk niet op met kerst![]()
Dus als je een Portugese kerst wil mee maken op kerst avond ben je hier ook welkom hoor Martine
jasmijn schreef:Ik heb misschien wel de beste afspraak met kerstEeeeeeh, jasmijn. ..![]()
Ik zorg dat het huis schoon en in de kerst stemming is en schoonmoeder maakt het eten en neemt dat mee![]()
Dan hebben we gelijk genoeg voor 20 man ook al zijn we hoogstens mijn zijn 8ste, daarna cadeautje onder de kerstboom en dat is dan kerst avond. Eerste en tweede kerst dag zijn gezellig met zijn 2e de restjes proberen weg te bunkeren
![]()
En schoonouders zijn gek op haku dus die kan ook zijn geluk niet op met kerst![]()
Dus als je een Portugese kerst wil mee maken op kerst avond ben je hier ook welkom hoor Martine