Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hylos schreef: ↑ma 04 jan 2021, 13:09 Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding!![]()
Het is mooi gemaakt hoor, maar aan het eind heb je echt zoiets van... waar heb ik nou 2 uren lang naar zitten kijken?!
Hylos schreef: ↑ma 04 jan 2021, 13:09 Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding!![]()
Het is mooi gemaakt hoor, maar aan het eind heb je echt zoiets van... waar heb ik nou 2 uren lang naar zitten kijken?!
Hylos schreef: ↑ma 04 jan 2021, 13:09 Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding!Pfjieuw...niks gemist![]()
Hylos schreef: ↑ma 04 jan 2021, 15:24 Heb ik jullie mooi even 2 uren leven erbij gegeven.Waaaaahahahaha hilarisch!![]()
![]()
Er is nog zo'n film met bekende acteurs..
Ook zo'n apocalypse film en dan moeten ze op reis (wandelend)naar een bepaald strand.
Na 2 en een half uur film komen ze dan op dat strand aan, en dat was het.![]()
Deed me er aan denken.![]()
Hylos schreef: ↑ma 04 jan 2021, 15:24 Heb ik jullie mooi even 2 uren leven erbij gegeven.Jij moet echt recensent worden hoor, ik lig hier echt in een deuk![]()
![]()
Er is nog zo'n film met bekende acteurs..
Ook zo'n apocalypse film en dan moeten ze op reis (wandelend)naar een bepaald strand.
Na 2 en een half uur film komen ze dan op dat strand aan, en dat was het.![]()
Deed me er aan denken.![]()
Hylos schreef: ↑ma 04 jan 2021, 13:09 Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding!Ja! Ik had na het kijken maar een vraag: wát is dit.![]()
-Annemarie- schreef: ↑vr 15 jan 2021, 11:49 Ik keek "Away"
https://www.netflix.com/nl/title/80214512
Wat zegt Netflix hier over: Tweevoudig Oscar-winnares Hilary Swank speelt met Josh Charles ('The Good Wife') in dit spannende interstellaire drama. Deze serie is... Ontroerend, Meeslepend, Romantisch
In ieder geval stukken beter dan Midnight Sky!![]()