Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hylos
Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding! ;D

Het is mooi gemaakt hoor, maar aan het eind heb je echt zoiets van... waar heb ik nou 2 uren lang naar zitten kijken?!
Door Laika
Hylos schreef: ma 04 jan 2021, 13:09 Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding! ;D

Het is mooi gemaakt hoor, maar aan het eind heb je echt zoiets van... waar heb ik nou 2 uren lang naar zitten kijken?!
;D ;D ;D wij hebben gevochten tegen de slaap in de verwachting dat er nog iets ging gebeuren, maar nee.
Door Lizzy
Hylos schreef: ma 04 jan 2021, 13:09 Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding! ;D

;D ;D ;D ;D

Ik wilde 'm gaan kijken maar weet niet of ik er nou nog trek in heb ;D

Pfjieuw...niks gemist :biggrin2:
Door Hylos
Heb ik jullie mooi even 2 uren leven erbij gegeven. :cool: :biggrin2:
Er is nog zo'n film met bekende acteurs..
Ook zo'n apocalypse film en dan moeten ze op reis (wandelend)naar een bepaald strand.
Na 2 en een half uur film komen ze dan op dat strand aan, en dat was het. :g:
Deed me er aan denken. :P
Door Kaela
Hylos schreef: ma 04 jan 2021, 15:24 Heb ik jullie mooi even 2 uren leven erbij gegeven. :cool: :biggrin2:
Ook zo'n apocalypse film en dan moeten ze op reis (wandelend)naar een bepaald strand.
Waaaaahahahaha hilarisch!
Door Lizzy
Hylos schreef: ma 04 jan 2021, 15:24 Heb ik jullie mooi even 2 uren leven erbij gegeven. :cool: :biggrin2:
Jij moet echt recensent worden hoor, ik lig hier echt in een deuk ;D ;D ;D

Ja! Ik had na het kijken maar een vraag: wát is dit. ::) In december al gekeken en dacht dat ik de diepere betekenis waarschijnlijk niet snapte. :biggrin2:

Goed om te horen dat jullie er ook zo over denken. ;D
Door Hylos
Lizzy schreef: ma 04 jan 2021, 13:40 ;D ;D ;D ;D

Ik wilde 'm gaan kijken maar weet niet of ik er nou nog trek in heb ;D
Kijk anders eerst "The Road"(die apocalypse strandreis film) op Netflix, als je die geweldig vindt dan zou Midnight sky nog een zesje bij je kunnen halen. :biggrin2:
-Annemarie- schreef: vr 15 jan 2021, 11:49 Ik keek "Away"
https://www.netflix.com/nl/title/80214512

Wat zegt Netflix hier over: Tweevoudig Oscar-winnares Hilary Swank speelt met Josh Charles ('The Good Wife') in dit spannende interstellaire drama. Deze serie is... Ontroerend, Meeslepend, Romantisch

In ieder geval stukken beter dan Midnight Sky! ;D
;D ;D ;D

Wij keken inmiddels
Manhunt : Unabomber ~ ook al interesseert de unabomber je geen moer, toch de moeite waard!
Wanderlust ~ mooi
Spinning Out ~ aardig behang
tot zover mijn vijf centen :biggrin2:
nu : The Innocents
Door Kaela
We gaan nu richting het einde van Trapped en mijn IJslands is enorm verbeterd! Ik heb geleerd:

Nu = straks
Straks = straks
Meteen = straks
Later = straks

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk ;D ;D
Door Lizzy
Kaela schreef: vr 15 jan 2021, 12:48 We gaan nu richting het einde van Trapped en mijn IJslands is enorm verbeterd! Ik heb geleerd:

Nu = straks
Straks = straks
Meteen = straks
Later = straks

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door