Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
Ze verkopen nu in ieder geval bij de appie en c1000 dus vast ook wel in andere winkels van die sla-trio's met wortel, die zijn ook wel lekker. Ik ben nu mijn smoothie met een halve slatrio ongeveer, appel, peer, 2 manderijntjes, mijn portie vitamine D van deze week (moet bij 'eten', dus maar erdoor jassen), stukje rauwe gember en een beetje honing.  Mjammie :D
Door Deesje
ik heb sinds een hele tijd weer mijn tarwegrassap op hihi.... das ook een kwestie van verstand op nul en naar binnen gooien (hoewel in de smoothie zou ook gaan hoor, maar voor de 'leuk' doe ik het zo in het water hihi)
Door tieneke
Deesje schreef: ik heb sinds een hele tijd weer mijn tarwegrassap op hihi.... das ook een kwestie van verstand op nul en naar binnen gooien (hoewel in de smoothie zou ook gaan hoor, maar voor de 'leuk' doe ik het zo in het water hihi)
Zo doe ik het ook altijd, echt een Hulk-smoothie  :P
Door Borke
Vanochtend ontbeten met banaan, mango, sinasappel, spinazie meteen scheutje notenolie :biggrin2:

Gisteren onze 4 mnd oude Philips Robust blender teruggebracht bij de Media Markt, defect, deed niets meer...

Ik kon meteen een nieuwe meenemen, maar tja... zo robust was hij nou ook weer niet voor zijn 299 euro, dus een andere gekozen.
Hopen dat die langer meegaat.
De klantenservice van Philips zelf is waardeloos, maar de Mediamarkt vond ik prima 8)
Door Lizzy
Ik heb besloten dat ik hier gewoon weer groenten/fruit sap ga maken met mijn pers. En ja ja, alleen sap zou niet goed genoeg zijn, nou, ik geloof daar helemaaaaaal niks van :biggrin2:. Bovendien is alleen sap 1000 keer beter te naggelen. En Gerson vond dat ook een prima idee, sap :biggrin2:! Ik ga morgenochtend beginnen met sap van fruit en morgenmiddag sap van groenten. Ik doe er voor de leut en lekker tomaat en wortel bij, dan is de waterkers vast ook goed te nassen.
Door De Geijsjes
Lizzy schreef: Ik heb besloten dat ik hier gewoon weer groenten/fruit sap ga maken met mijn pers. En ja ja, alleen sap zou niet goed genoeg zijn, nou, ik geloof daar helemaaaaaal niks van :biggrin2:. Bovendien is alleen sap 1000 keer beter te naggelen. En Gerson vond dat ook een prima idee, sap :biggrin2:! Ik ga morgenochtend beginnen met sap van fruit en morgenmiddag sap van groenten. Ik doe er voor de leut en lekker tomaat en wortel bij, dan is de waterkers vast ook goed te nassen.
Ik wil je niet beinvloeden hoor  ;) maar waterkers vond ik niet te nassen in een smoothie  :-[ :-X Het was een
erg aparte smaak, ietwat bitter ook en ik het het niet allemaal opgegeten  ::) was niet lekker.
Door Deesje
De Geijsjes schreef: Ik wil je niet beinvloeden hoor  ;) maar waterkers vond ik niet te nassen in een smoothie  :-[ :-X Het was een
erg aparte smaak, ietwat bitter ook en ik het het niet allemaal opgegeten  ::) was niet lekker.
ik vind waterkers ook niet lekker... maar goed hou 'zo' ook niet van waterkers... is erg overheersend in smoothie dus niet te gek veel gebruiken  :D (nou ja tenzij je ervan houdt hihi)
Door Borke
Lizzy schreef: IK ga dus ook geen smoothie maken maar groentensap (en fruitsap en groenten/fruit sap) :)
Gewoon groentemix, maar zonder pulp?
Pulp geef je aan de honden?

Ik eet dus alles, schil en al, alleen geen klokhuizen.
Door Lizzy
Borke schreef: Gewoon groentemix, maar zonder pulp?
Pulp geef je aan de honden?

Ik eet dus alles, schil en al, alleen geen klokhuizen.
Ja, het sap inderdaad. De pulp kan inderdaad naar de honden.
Door -Annemarie-
Ben vandaag ook weer begonnen. Vorige week was ik een paar dagen niet lekker, werd al misselijk als ik naar die smoothie keek.  ;D

Oude blender en keukenmachientje wat bij de staafmixer hoorde waren allebei kaduuk. Shell en Philips hadden samen een leuke actie met een korting van 50% (Meneer Tristan moet van de baas verplicht Shell tanken) dus nu staat er in de bijkeuken een nieuw keukenmachientje met allerlei verschillende mogelijkheden én een grote blender erbij. Hij doet het goed.  :)
Door Martine-Tom
Ik denk dat dat niet echt heel erg smakelijk word...
Appel/sinaasappel is wel lekker bij elkaar  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door