Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Deesje schreef: ik heb sinds een hele tijd weer mijn tarwegrassap op hihi.... das ook een kwestie van verstand op nul en naar binnen gooien (hoewel in de smoothie zou ook gaan hoor, maar voor de 'leuk' doe ik het zo in het water hihi)Zo doe ik het ook altijd, echt een Hulk-smoothie
Lizzy schreef: Ik heb besloten dat ik hier gewoon weer groenten/fruit sap ga maken met mijn pers. En ja ja, alleen sap zou niet goed genoeg zijn, nou, ik geloof daar helemaaaaaal niks vanIk wil je niet beinvloeden hoor. Bovendien is alleen sap 1000 keer beter te naggelen. En Gerson vond dat ook een prima idee, sap
! Ik ga morgenochtend beginnen met sap van fruit en morgenmiddag sap van groenten. Ik doe er voor de leut en lekker tomaat en wortel bij, dan is de waterkers vast ook goed te nassen.
De Geijsjes schreef: Ik wil je niet beinvloeden hoorik vind waterkers ook niet lekker... maar goed hou 'zo' ook niet van waterkers... is erg overheersend in smoothie dus niet te gek veel gebruikenmaar waterkers vond ik niet te nassen in een smoothie
![]()
Het was een
erg aparte smaak, ietwat bitter ook en ik het het niet allemaal opgegetenwas niet lekker.
Lizzy schreef: IK ga dus ook geen smoothie maken maar groentensap (en fruitsap en groenten/fruit sap)Gewoon groentemix, maar zonder pulp?![]()
Borke schreef: Gewoon groentemix, maar zonder pulp?Ja, het sap inderdaad. De pulp kan inderdaad naar de honden.
Pulp geef je aan de honden?
Ik eet dus alles, schil en al, alleen geen klokhuizen.
Lizzy schreef: Ja, het sap inderdaad. De pulp kan inderdaad naar de honden.Eitje