eelke schreef: Dank je. Dat soort woorden heb ik even nodigVerstandskiezen boven worden vaak in 1 x eruit gehaald, zeker als je aangeeft dat je dit wilt, beide links of rechts word ook altijd samen gedaan.
Ben al het geprul aan mijn lijf van het afgelopen jaar zoooooooooo zat en heb al zo veel pijn gehad, dat ik dacht, nu mijn rug nog op orde en dan ben ik er. Komen die kiezen er nog bij >:(daarom was ik ook al zo laat met mijn controle afspraak...geen zin in nog een 'arts'.
Doen ze wel links en rechts boven tegelijk of moet je dan per see twee keer? Helemaal vergeten te vragen...
Onder is wisselend, doordat ook je tong verdoofd word, zijn er kaakchirurgen die dit niet doen, mensen ervaren dit als heel vervelend dat ze het gevoel te hebben niet te kunnen slikken. Voor boven is dit geen probleem.
Ookal heb je er vaak geen last van, ik zou wel vooraf coldbags/ijsklontjes in huis hebben, preventief koelen na het trekken van de kiezen kan voorkomen dat het opzwelt of blauw word, dit naar gelang hoe ze hebben moeten wroeten om de kies los te krijgen

Ook bij mij verstandskiezen laten trekken door KC en ook bij mij is het 1000% meegevallen, was enorm zenuwachtig, maar nergens last van gehad. Als je gaat heel veel succes

(ow en zit net te denken, misschien muziek mee en doppen in om te luisteren kan ook helpen je wat van de wereld af te sluiten, wel even vragen of er bezwaar tegen is ivm evt. sterielen werkruimte)