Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nova
baileys schreef: Hier zijn de zakken bij de Lidl weer te verkrijgen.
kijk maar uit, voor je het weet heb je nieuwe buren: fam. Plat-Koelers  :biggrin2:
Door MargaS
*Dorothea* schreef: Ik heb nu echt de meest geweldige miskoop: een schaar die niet knipt  :biggrin2:
Een linker schaar voor een rechtshandige? Of andersom?
Door baileys
nova schreef: kijk maar uit, voor je het weet heb je nieuwe buren: fam. Plat-Koelers  :biggrin2:
gelukkig heb ik er niet bij gezet waar "hier" is  :biggrin2:
Door Brigitte
baileys schreef: Hier zijn de zakken bij de Lidl weer te verkrijgen.
Ga morgen gauw kijken! Moet toch koffiebonen halen. Niets zo vervelend als lekkende zakjes pens in de vriezer
Door inge58
Ze hebben nu zakken cheese puffs ( een soort kaasflips) van weight watchers. Per zak 5 kleine uitdeel zakjes. Weinig kcal en weinig vet  en dus lekker kop in t zand en leeg knabbelen.  :D
Bij onze plaatselijke action zijn ze niet meer te krijgen,die liggen allemaal bij ons in de kast.
Door -Annemarie-
*Dorothea* schreef: ze hebben nu biologische koffiebonen bij de Lidl  :D
Echt? Even de zak crema bonen opmaken, dan gaan we ze testen.  :D  De bio-koffiebonen van de C1000 zijn wel ok.  ;)

Wordt het niet eens tijd voor aparte: Kooptips bij de..... 'Lidl' - 'Action' - 'DM' etc. topics? Wel zo overzichtelijk. :biggrin2:
Door *Dorothea*
-Annemarie- schreef: Echt? Even de zak crema bonen opmaken, dan gaan we ze testen.  :D  De bio-koffiebonen van de C1000 zijn wel ok.  ;)

Wordt het niet eens tijd voor aparte: Kooptips bij de..... 'Lidl' - 'Action' - 'DM' etc. topics? Wel zo overzichtelijk. :biggrin2:
het was wel een op=op aanbieding
Door eelke
-Annemarie- schreef: Echt? Even de zak crema bonen opmaken, dan gaan we ze testen.  :D  De bio-koffiebonen van de C1000 zijn wel ok.  ;)

Goed idee!
Door -Annemarie-
*Dorothea* schreef: het was wel een op=op aanbieding
Oh, die heb ik hier niet gezien.  :(

De rooibos-peper(en nog wat)thee -zo'n vierkant geel doosje met allang niet meer hippe driehoek zakjes- is ook goed te drinken. Helaas al weer een tijdje niet verkrijgbaar, hier.  :D  Moet je wel van rooibosthee houden.  8)
Door eelke
-Annemarie- schreef: Oh, die heb ik hier niet gezien.  :(

De rooibos-peper(en nog wat)thee -zo'n vierkant geel doosje met allang niet meer hippe driehoek zakjes- is ook goed te drinken. Helaas al weer een tijdje niet verkrijgbaar, hier.  :D  Moet je wel van rooibosthee houden.  8)
Oh ik vond toendertijd de pickwick elements fire zo ontiegelijk lekker. Dat was rooibos - peper - gember.
Door *Dorothea*
eelke schreef: Oh ik vond toendertijd de pickwick elements fire zo ontiegelijk lekker. Dat was rooibos - peper - gember.
ik ben verslingerd aan groene thee met kokos van pickwick.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door