Pfff gelukkig maar, ik heb wel een mailtje gestuurd of ze er echt uit gaan hahaha
Van de marskramer nog nooit geprobeerd..
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
baileys schreef: Hier zijn de zakken bij de Lidl weer te verkrijgen.kijk maar uit, voor je het weet heb je nieuwe buren: fam. Plat-Koelers
*Dorothea* schreef: Ik heb nu echt de meest geweldige miskoop: een schaar die niet kniptEen linker schaar voor een rechtshandige? Of andersom?![]()
nova schreef: kijk maar uit, voor je het weet heb je nieuwe buren: fam. Plat-Koelersgelukkig heb ik er niet bij gezet waar "hier" is![]()
baileys schreef: Hier zijn de zakken bij de Lidl weer te verkrijgen.Ga morgen gauw kijken! Moet toch koffiebonen halen. Niets zo vervelend als lekkende zakjes pens in de vriezer
*Dorothea* schreef: ze hebben nu biologische koffiebonen bij de LidlEcht? Even de zak crema bonen opmaken, dan gaan we ze testen.![]()
-Annemarie- schreef: Echt? Even de zak crema bonen opmaken, dan gaan we ze testen.het was wel een op=op aanbiedingDe bio-koffiebonen van de C1000 zijn wel ok.
Wordt het niet eens tijd voor aparte: Kooptips bij de..... 'Lidl' - 'Action' - 'DM' etc. topics? Wel zo overzichtelijk.![]()
-Annemarie- schreef: Echt? Even de zak crema bonen opmaken, dan gaan we ze testen.Goed idee!De bio-koffiebonen van de C1000 zijn wel ok.
Wordt het niet eens tijd voor aparte: Kooptips bij de..... 'Lidl' - 'Action' - 'DM' etc. topics? Wel zo overzichtelijk.![]()
*Dorothea* schreef: het was wel een op=op aanbiedingOh, die heb ik hier niet gezien.
-Annemarie- schreef: Oh, die heb ik hier niet gezien.ik zag ze vandaag voor het eerst, zaterdag stonden ze er nog niet.![]()
-Annemarie- schreef: Oh, die heb ik hier niet gezien.Oh ik vond toendertijd de pickwick elements fire zo ontiegelijk lekker. Dat was rooibos - peper - gember.
De rooibos-peper(en nog wat)thee -zo'n vierkant geel doosje met allang niet meer hippe driehoek zakjes- is ook goed te drinken. Helaas al weer een tijdje niet verkrijgbaar, hier.Moet je wel van rooibosthee houden. 8)
eelke schreef: Oh ik vond toendertijd de pickwick elements fire zo ontiegelijk lekker. Dat was rooibos - peper - gember.ik ben verslingerd aan groene thee met kokos van pickwick.
*Dorothea* schreef: ik ben verslingerd aan groene thee met kokos van pickwick.