Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef:Door een of andere duistere speling van het lot heb ik de hele dag al 3G-internet, ipv het trekschuiten-2G waar ik het normaal mee moet doen. Ik kan zelfs video's bekijken! Bewegende beelden!
Anne in Duitsland schreef:Door een of andere duistere speling van het lot heb ik de hele dag al 3G-internet, ipv het trekschuiten-2G waar ik het normaal mee moet doen. Ik kan zelfs video's bekijken! Bewegende beelden!Nu ga ik emigreren!!!
Anne in Duitsland schreef:Door een of andere duistere speling van het lot heb ik de hele dag al 3G-internet, ipv het trekschuiten-2G waar ik het normaal mee moet doen. Ik kan zelfs video's bekijken! Bewegende beelden!Geniet ervan zolang het kan.
Anne in Duitsland schreef:Door een of andere duistere speling van het lot heb ik de hele dag al 3G-internet, ipv het trekschuiten-2G waar ik het normaal mee moet doen. Ik kan zelfs video's bekijken! Bewegende beelden!Je hebt gewoon alle 3G uit Duitsland weggetrokken!
BusKay schreef:Pappie is superrrrrblij... hij heeft 11 koperen pannen gescoord op MP... voor een zeer leuk prijsje...Ooow, leuk! Zijn ze ook allemaal nog bruikbaar, of komen ze als deco aan een rek boven je kookeiland?
Hier zijn er 9 en uit een andere set nog een koekenpan (of ja sorry ik moet nu rijk zeggen sauteuse..) en een grote ovale vispan.. (poissonierre)![]()
![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef:Ooow, leuk! Zijn ze ook allemaal nog bruikbaar, of komen ze als deco aan een rek boven je kookeiland?![]()
BusKay schreef:Heb ze net gehaald en alle bruikbaar... enne geen groter genot dan in koper koken.. just a dream come true...
Angelique schreef:Waarom?Inderdaad voor inductie niet geschikt... maar ik zag nieuwe (uiteraard voor de hoofdprijs) die wel goed voor inductie waren.
Ik vind ze ook leuk hoor, tijdje terug met zo'n ding in de hand gestaan, maar er stond netjes bij...niet voor inductie. Maar leuk waren ze wel!