Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Telefoontje gehad en ik ga morgen mijn nieuwe contract tekenen en woensdag met mijn nieuwe baan beginnen. Nog vanavond even iets halen voor mijn huidige collega's.
Door Anne in Zweden
Door een of andere duistere speling van het lot heb ik de hele dag al 3G-internet, ipv het trekschuiten-2G waar ik het normaal mee moet doen. Ik kan zelfs video's bekijken! Bewegende beelden!
Door Shanti en co
Anne in Duitsland schreef:Door een of andere duistere speling van het lot heb ik de hele dag al 3G-internet, ipv het trekschuiten-2G waar ik het normaal mee moet doen. Ik kan zelfs video's bekijken! Bewegende beelden!
:o ;D
Door Lil
Anne in Duitsland schreef:Door een of andere duistere speling van het lot heb ik de hele dag al 3G-internet, ipv het trekschuiten-2G waar ik het normaal mee moet doen. Ik kan zelfs video's bekijken! Bewegende beelden!
Nu ga ik emigreren!!!
Geniet ervan zolang het kan. Afbeelding
Door Kim_S
Je hebt gewoon alle 3G uit Duitsland weggetrokken! :o >:(

Geniet ervan :-*
Door BusKay
Pappie is superrrrrblij... hij heeft 11 koperen pannen gescoord op MP... voor een zeer leuk prijsje...
Hier zijn er 9 en uit een andere set nog een koekenpan (of ja sorry ik moet nu rijk zeggen sauteuse..) en een grote ovale vispan.. (poissonierre) :D :D :D

Afbeelding
Door Anne in Zweden
BusKay schreef:Pappie is superrrrrblij... hij heeft 11 koperen pannen gescoord op MP... voor een zeer leuk prijsje...
Hier zijn er 9 en uit een andere set nog een koekenpan (of ja sorry ik moet nu rijk zeggen sauteuse..) en een grote ovale vispan.. (poissonierre) :D :D :D

Afbeelding
Ooow, leuk! Zijn ze ook allemaal nog bruikbaar, of komen ze als deco aan een rek boven je kookeiland? :D :biggrin2:
Door BusKay
Anne in Duitsland schreef:Ooow, leuk! Zijn ze ook allemaal nog bruikbaar, of komen ze als deco aan een rek boven je kookeiland? :D :biggrin2:

Heb ze net gehaald en alle bruikbaar... enne geen groter genot dan in koper koken.. just a dream come true...
Door Angelique
BusKay schreef:Heb ze net gehaald en alle bruikbaar... enne geen groter genot dan in koper koken.. just a dream come true...

Waarom?

Ik vind ze ook leuk hoor, tijdje terug met zo'n ding in de hand gestaan, maar er stond netjes bij...niet voor inductie. Maar leuk waren ze wel!
Door BusKay
Angelique schreef:Waarom?
Ik vind ze ook leuk hoor, tijdje terug met zo'n ding in de hand gestaan, maar er stond netjes bij...niet voor inductie. Maar leuk waren ze wel!
Inderdaad voor inductie niet geschikt... maar ik zag nieuwe (uiteraard voor de hoofdprijs) die wel goed voor inductie waren.
Ik heb in de horeca veel met dit soort pannen gewerkt en ze hebben een zeer snelle geleiding en ik vond het altijd lekker koken met deze pannen want de reactie is erg snel.
Heb hier o.a. een koekenpan die als ik em aanzet ik rustig boodschappen kan gaan doen voor hij op temperatuur is.
En ja.. sorry ik als kok kook (ondanks dat inductie niet slecht is) toch het liefste op gas omdat het zich 't fijnste laat afregelen.
En koper ja het oog wil ook wat en het is een gezellig gevoel.... pannetje op tafel... het heeft iets...

Dan om thuis met dit soort materiaal te werken ja is een droom want nieuw is het niet te betalen...
Zag er bij één... drie pannekes voor zeshonderd pietermannen... tja dan fiets ik toch nog een stukkie door hoor...
Door Radja
Wow!! ik wil ook heeeeeeeel graag een koperen pannenset! Wat heerlijk voor je dat je gewoon echt een hele set hebt kunnen kopen op MP!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door