Angelique schreef:Een boterhamJij zou net zo'n goeie moeder zijn als ik (zou zijn).

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Een boterhamJij zou net zo'n goeie moeder zijn als ik (zou zijn).
hannabelgje schreef:Mijn eerste werkdag overleefd. Ik heb leuke collega's en alles was netjes geregeld. Nu ben ik heel moe.Wat wil je, een eerste werkdag en dan nog wel na een slapeloze nacht. Leuk dat het goed ging
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Angelique schreef:Alleen maar pleepapier ofzo
Anne in Duitsland schreef:Jij zou net zo'n goeie moeder zijn als ik (zou zijn).Ik wil ze heus wel een weekje uitlenen hoor. Aan jullie allebei
Kim_S schreef:Ik wil ze heus wel een weekje uitlenen hoor. Aan jullie allebeiOooo, daar ga je spijt van krijgen! Angelique en ik redden ons heus wel met die twee vlotte meiden van jou. Of jij daarna de update-versie van je dochters nog terug wilt hebben, dát is de vraag!
Anne in Duitsland schreef:Oooo, daar ga je spijt van krijgen! Angelique en ik redden ons heus wel met die twee vlotte meiden van jou. Of jij daarna de update-versie van je dochters nog terug wilt hebben, dát is de vraag!
Angelique schreef:We beginnen met uitdelen van speentjes
Mieke L. schreef:Doen jullie ook pubers?Alleen als ze braaf gaan slapen wanneer we er een speen in stoppen.
Anne in Duitsland schreef:Alleen als ze braaf gaan slapen wanneer we er een speen in stoppen.Zo jammer
Mieke L. schreef:Doen jullie ook pubers?
Anne in Duitsland schreef:Oooh proest! Dat zou een actie van mij kunnen zijn
![]()
![]()
En daarna mogen ze allebei bij het lokale asiel twee pups uitkiezen om mee te nemen naar huis na die week, als aandenken.