Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
hannabelgje schreef:Mijn eerste werkdag overleefd. Ik heb leuke collega's en alles was netjes geregeld. Nu ben ik heel moe.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Wat wil je, een eerste werkdag en dan nog wel na een slapeloze nacht. Leuk dat het goed ging :)
Door koekje
Angelique schreef:Alleen maar pleepapier ofzo :biggrin2:
;D
Zou wel iets voor mij zijn, maar nee. 48 artikelen, waaronder veel aanbiedingen. De achterbuurtsupermarkt is gewoon erg goedkoop :)
Kim_S schreef:Ik wil ze heus wel een weekje uitlenen hoor. Aan jullie allebei :biggrin2:
Oooo, daar ga je spijt van krijgen! Angelique en ik redden ons heus wel met die twee vlotte meiden van jou. Of jij daarna de update-versie van je dochters nog terug wilt hebben, dát is de vraag! :naughty:
Door Angelique
Anne in Duitsland schreef:Oooo, daar ga je spijt van krijgen! Angelique en ik redden ons heus wel met die twee vlotte meiden van jou. Of jij daarna de update-versie van je dochters nog terug wilt hebben, dát is de vraag! :naughty:

We beginnen met uitdelen van speentjes :biggrin2:
Door Kaela
Holymoly! Mijn trainer is het in zijn vakantie naar zijn bol gestegen! Gewoon even drie keer drie en twee keer vijf minuten hardgelopen :o

Ik ben compleeeeeeet gesloopt nu. En nog net zo bleekscheet als vanmorgen >:(
Door frodo quin
Ik verwacht 3 pakjes. Eéntje van zooplus, ééntje met flying frenzy stuff en ééntje met een rubber voor mijn blender. Daarnet ging de bel, dus heel benieuwd welk pakje het zou zijn. Ik doe de doos open en wat zit er in? Een aanstamper voor de blender ::) Maar even terug gebeld naar de producent dat ze mij een verkeerd onderdeel hadden opgestuurd en ze zouden deze keer het juiste opsturen. Hopelijk klopt dat ook want ik mag de blender eigenlijk niet gebruiken zonder de rubber. >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door