Ik denk nog 1 of 2 dagen werken en het is echt beklonken
Ze stonden gezusterlijk bij de voordeur toen ik aankwam. Siepie had vooral honger en wilde voornamelijk het eten van Cato wat in de kast stond

Haar eigen eten was zo zo (het is hetzelfde eten.). Uiteindelijk kreeg ze niks anders en won de honger het. Ze at zelfs onder toeziend oog van Cato. Cato wilde namelijk niet eten. Heeft ook een hap uit het bakje van Siep mogen nemen

Die had ik niet verwacht. Siepie gaf geen kick.
Haar eigen bakje, vlakbij die van Siepie hoefde madam overigens ook niet.
In de kast was de helft op. Ik had verwacht dat ze alles wel op had ondertussen.
Ze heeft, sinds mijn thuiskomst, 2 happen gehad. Hopelijk is het IK BEN DRUK MET DE WERELD EN ETEN KOMT LATER WEL!!!
Ze staat sinds ik thuis ben gekomen al AAN.
Siepie wil er wel bij maar een drukke Cato is teveel. En Cato lag net even op schoot en Siepie sprong naast me op de bank. Maar goed, de kleine smurf draait zich dan om voor haar en dan vertrekt Siepie toch.
Siepie geeft goed grenzen aan en is wel heel lief. Het blaast dan wat en doet een halve uitval. Toch heb ik het idee dat Cato ook wel een paar flinke meppen heeft gehad want ze heeft mijn benen nog niet gebruikt als krabpaal vandaag en net mepte ze me op mijn wang zonder nagels.
Ze heeft me 2 dagen geleden wel gemept met nagels op mijn wang. Wel allemaal uit spel maar toch... AUW.
Ik zal zo even de halve foto van vanavond bewerken en hier postten.
Mijn Planten leven iig nog en ik heb nog niks ontdekt wat gesloopt is.