eelke schreef: ↑do 26 jun 2025, 09:41
Ha, nou ik had al eens ergens tussen neus en lippen wat foto's gedeeld, maar geen officiële aankondiging nee
En inderdaad zijn de geluidjes zo leuk. Ik praat nogal graag tegen mijn dieren en deze reageren écht, in tegenstelling tot mijn garnalen, die niet eens beseffen dat ik besta (dat doet een vis bv weer wel). Kan ook weer helemaal los met de koosnaampjes. Meestal noem ik ze schatje-patatjes (het zijn schattige aardappeltjes he) maar als ze teveel geluid maken dan heten ze zeurtjes. En wat meer neutraler zijn ze De Poekies gaan heten (ik weet niet waar dat vandaag komt). En individueel natuurlijk Ollie-Bollie, Jack-Vlek, Black-Jack etc etc etc etc etc
Ik kan er geloof ik best weer goed mijn dieren-hart mee vullen
Ik kom nog steeds maar weinig in de bar dus dat heb ik gemist! Maar je bent natuurlijk niks verplicht hee, ik maakte een geintje maar ik vind dit wel heul leuk om te lezen en te zien! Geinig hoor, al die bijnaampjes voor ze! En ik snap dat wel, dat je je dierenhart hiermee kunt vullen

! Garnalen zijn ook leuk (ik heb er momenteel 3, Japonica's) maar je hebt er verder niks aan

. Ik heb ook 1 Betta. Dat is dan wel weer leuk. Maar niet om dierenharten mee te vullen vind ik.