Overigens zit meneer hier ook regelmatig te mopperen op al het haar overal. En dan tegen Linde zeggen 'tja, mama wilde graag langharige poezen'

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef: Ja , ze heeft echt een top fysio . Ze trekt me naar binnenWat fijn! Ook zo fijn dat ze er graag heen gaat!En is door het dolle heen als ze aan de beurt is . En in combinatie met de laser en de medicatie blijft ze goed op de pootjes
smulpaap schreef: ↑wo 15 jan 2025, 14:05 Tut is weer naar de fysio geweestWat een lieve foto van je tuttebolletje!
Ook weer een laserbehandeling gehad
En nu lekker bijkomen , uiteraard onder een dekentje![]()
We gaan dus elke 6 weken naar de fysio
Ik neem dan gelijk herhaalmedicatie mee
En elke 6 weken mag ik weer meer betalen
De Gabapentine valt wel mee , de Galiprant was vorige keer € 43 , nu zes weken later € 47![]()
Nu krijg ik het vergoed via de verzekering
Maar toch hé? Abnormaal gewoon die prijzen !
BTW naar 21 procent , je wilt ze een goede hap voer geven .En dan maar hopen de de strippenkaart ouderdoms kwalen straks mee valt . Ik kan me indenken dat mensen niet meer staan te popelen om een huisdier te nemen
dinky89 schreef: ↑za 18 jan 2025, 13:02 Ik bedoel ook vooral de groep die wel een 'raskat' wil maar dan zonder stamboom van marktplaats omdat met stamboom te duur is. Of die geen kitten uit asiel willen vanwege de kosten maar gratis van marktplaats.Oh ja. Dat soort mensen.
Overigens zit meneer hier ook regelmatig te mopperen op al het haar overal. En dan tegen Linde zeggen 'tja, mama wilde graag langharige poezen'![]()