Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Ik bedoel ook vooral de groep die wel een 'raskat' wil maar dan zonder stamboom van marktplaats omdat met stamboom te duur is. Of die geen kitten uit asiel willen vanwege de kosten maar gratis van marktplaats.
Overigens zit meneer hier ook regelmatig te mopperen op al het haar overal. En dan tegen Linde zeggen 'tja, mama wilde graag langharige poezen' ::)
Door Charlie Angel
smulpaap schreef: Ja , ze heeft echt een top fysio . Ze trekt me naar binnen :biggrin2: En is door het dolle heen als ze aan de beurt is . En in combinatie met de laser en de medicatie blijft ze goed op de pootjes
Wat fijn! Ook zo fijn dat ze er graag heen gaat! Afbeelding
Door pike
smulpaap schreef: wo 15 jan 2025, 14:05 Tut is weer naar de fysio geweest
Ook weer een laserbehandeling gehad
En nu lekker bijkomen , uiteraard onder een dekentje :biggrin2:

We gaan dus elke 6 weken naar de fysio
Ik neem dan gelijk herhaalmedicatie mee
En elke 6 weken mag ik weer meer betalen
De Gabapentine valt wel mee , de Galiprant was vorige keer € 43 , nu zes weken later € 47 :-X
Nu krijg ik het vergoed via de verzekering
Maar toch hé? Abnormaal gewoon die prijzen !
BTW naar 21 procent , je wilt ze een goede hap voer geven .En dan maar hopen de de strippenkaart ouderdoms kwalen straks mee valt . Ik kan me indenken dat mensen niet meer staan te popelen om een huisdier te nemen
Wat een lieve foto van je tuttebolletje!
En ja het is allemaal goed duur geworden. Alleen al het eten, Ties eet nu in zijn eentje voor meer geld op per maand als voorheen mijn drie honden tesamen. :-X
Door Kim_S
Fijn dat ze het zo goed doet met regelmatig fysio!

En de kosten… pfff… ik ben blij dat we het allemaal nog kunnen bolwerken, maar jemig wat is alles duur geworden de laatste jaren :-X
Door pearlsofpassion
dinky89 schreef: za 18 jan 2025, 13:02 Ik bedoel ook vooral de groep die wel een 'raskat' wil maar dan zonder stamboom van marktplaats omdat met stamboom te duur is. Of die geen kitten uit asiel willen vanwege de kosten maar gratis van marktplaats.
Overigens zit meneer hier ook regelmatig te mopperen op al het haar overal. En dan tegen Linde zeggen 'tja, mama wilde graag langharige poezen' ::)
Oh ja. Dat soort mensen. ;)
Kortharige katten verliezen ook. :P Maar idd, Luis zijn haren zitten me vaker in de weg. Luis heeft ergens ook langhaargenen te zien aan zijn vacht. Die is een stuk langer en pluiziger dan bij Cuzco. Hij krijgt ook lichtjes kraag en broek en duidelijk in de winter wat meer dan in de zomer. En pluisjes tussen z'n tenen.
En die haren van zijn dikke ondervacht blijven door hun structuur gewoon gemakkelijker overal op plakken. Cuzco verliest bijna geen ondervacht. Die borstel ik in het voorjaar 1 of 2x volledig uit en dan is hij daar vanaf. Bij Luis is dat onbegonnen werk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door