Wasmachine en droger hoeven niet onthaard te worden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ruisje schreef: Men kopen goedkope fijne vitrage (leen bakker, kwantum...) Daar maak je een enorme waszak van (dichtknopen met een veter). En daar wassen we fleecedekentjes en kussenhoezen in -- eens per week. Bij goed weer droogt het buiten aan de lijn, anders met waszak en al in de droger.Wat een goede tip! dank je wel
Wasmachine en droger hoeven niet onthaard te worden.![]()
Ruisje schreef: Men kopen goedkope fijne vitrage (leen bakker, kwantum...) Daar maak je een enorme waszak van (dichtknopen met een veter). En daar wassen we fleecedekentjes en kussenhoezen in -- eens per week. Bij goed weer droogt het buiten aan de lijn, anders met waszak en al in de droger.Briljant!
MarijeEnBoomer schreef: Na de hondenwas de machine leeg laten draaien met soda.Zo doe ik het ook. De handdoeken houden de haren vast en gaan er in de droger weer vanaf.
En dan vaak nog een handdoeken was ofzo waarvan alles in de droger kan.
Ook weleens een donkere was gedaan erna... Oepsie![]()
hannabelgje schreef: En hoe krijgen jullie het wasmachien weer onthaard?Ach ja zit dan in ieder geval niet in mijn eten....
hannabelgje schreef: En hoe krijgen jullie het wasmachien weer onthaard?Ik was altijd de spijkerbroeken naderhand. Daar blijft niets aanhangen.
MarijeEnBoomer schreef: Na de hondenwas de machine leeg laten draaien met soda.Ja, dat hebben we bij de oude machine ook gedaan. Een van de redenen dat er nu een nieuwe wasmachine staat: laagje van het aluminium af
En dan vaak nog een handdoeken was ofzo waarvan alles in de droger kan.
Ook weleens een donkere was gedaan erna... Oepsie![]()
hannabelgje schreef: En hoe krijgen jullie het wasmachien weer onthaard?Machine extra naspoelen met spoelprogramma...
kaszi schreef: Machine extra naspoelen met spoelprogramma...
Ruisje schreef: Men kopen goedkope fijne vitrage (leen bakker, kwantum...) Daar maak je een enorme waszak van (dichtknopen met een veter). En daar wassen we fleecedekentjes en kussenhoezen in -- eens per week. Bij goed weer droogt het buiten aan de lijn, anders met waszak en al in de droger.Maar dan blijven alle haren in de zak en dus ook op je kleden.