Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Neally schreef: Kun je de naam van het park weer weghalen>? Het gaat over wat jij zou schoonmaken en wat je redelijk vindt.Beetje overtrokken hé. Dan kunnen we het hele topic (en wel meer dan deze) wel door de plee spoelen, want er worden wel meer namen genoemd. Of mag je alleen namen in combi met holadijee roepen.
Niet om een bedrijf een slechte naam te geven. Klaag bij hen als je niet tevreden bent.
Angelique schreef: Beetje overtrokken hé. Dan kunnen we het hele topic (en wel meer dan deze) wel door de plee spoelen, want er worden wel meer namen genoemd. Of mag je alleen namen in combi met holadijee roepen.Nou,eigenlijk om eerlijk te zijn. Daar ben ik wel voorstander voor. In het kader van: klachten: zeg het ons. Tevreden vertel het anderen.
eelke schreef: Ik ga echt niet poetsen op vakantie hoorJa, bij Landal en Droomparken en zo betaal je idd per nacht een fiks bedrag per hond. Dat is omdat ze meer vies maken.
Ik zorg dat de vaat in de vaatwasser staat en dat ie aan is. Ik haal de bedden weer af en leg dat netjes weg, ik doe een bezem door het huisje, en dat is het wel.
Ik vind inderdaad, ik betaal schoonmaakkosten. Dus dan hoef ik niet schoon te maken.
En ja ik heb twee honden bij, en die zorgen voor meer viezigheid. Maar bij huisjes als bv landal, betaal je ook nog extra voor je honden. 7 euro per hond per nacht volgens mij... dus dan neem ik toch aan dat ze dat gebruiken voor dat soort dingen.
Kaio schreef: Nou 2 a 3 villa's in 4 uurtjes vind ik nou ook wel weer heel veel.Was ook erg veel, heb het ook maar één dag gedaan toen had ik er al meer dan genoeg van (werd gelukkig ook per dag opgeroepen uit een pool of je kon maar dat was voor mij eens maar nooit weer, zeker niet gezien het feit hoe wij de huisjes aantroffen. Daar was nog niet een bezem door gehaald om het grastapijt in de woonkamer te verwijderen.....)
Onze poetshulp doet in 4 uur een gedeelte va ons huis, en dat doet ze dat best goed en werkt ook door. Als ik het hier zelf doe ben ik ook niet sneller.
Maar vakanitehuisjes hebben denk ik een andere standaard.
Angelique schreef: Beetje overtrokken hé. Dan kunnen we het hele topic (en wel meer dan deze) wel door de plee spoelen, want er worden wel meer namen genoemd. Of mag je alleen namen in combi met holadijee roepen.Helemaal mee eens. Wat is er mis met ervaringen delen?