Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door latespe
Nealy ik heb de naam weggehaald, wilde eigenlijk alleen de mensen waarschuwen dat het erg tegenvalt op dat park. Ik heb ook tegen de eigenaar gezegd dat ik hun niet zou aanbevelen omdat het brandgevaarlijk was en hun zeker niet klantvriendelijk waren.
Laatst gewijzigd door latespe op di 06 mei 2014, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
Neally schreef: Kun je de naam van het park weer weghalen>? Het gaat over wat jij zou schoonmaken en wat je redelijk vindt.
Niet om een bedrijf een slechte naam te geven. Klaag bij hen als je niet tevreden bent.
Beetje overtrokken hé. Dan kunnen we het hele topic (en wel meer dan deze) wel door de plee spoelen, want er worden wel meer namen genoemd. Of mag je alleen namen in combi met holadijee roepen.
Door rosmin
Als je betaalt voor de eindschoonmaak, dan is het schoonmaken toch al betaald?
En als verhuurder weet je dat wanneer je honden toestaat dat er iets meer werk te doen is,
Sowieso zou ik bij de controle aanwezig willen zijn als er gezegd wordt borg in te kunnen houden
Door Neally
Angelique schreef: Beetje overtrokken hé. Dan kunnen we het hele topic (en wel meer dan deze) wel door de plee spoelen, want er worden wel meer namen genoemd. Of mag je alleen namen in combi met holadijee roepen.
Nou,eigenlijk om eerlijk te zijn. Daar ben ik wel voorstander voor. In het kader van: klachten: zeg het ons. Tevreden vertel het anderen.
Had ik in het topic geen andere namen gezien anders had mijn vraag geweest of die naam ook weg kon.  :biggrin2:
Hoezo zou je het topic door de plee spoelen? Het is toch prima om erover te discuzeuren?
Wij gaan binnenkort met een ander stel een weekje in een huisje. Daar zijn de schoonmaakkosten 100,-  :o en ditto borg.
Niet grappig meer.
Het is niet mijn idee om dan bij zo'n club een huisje te huren, degene die het geboekt heeft gaat daar iets makkelijker mee om.
Door lianneke
Wij konden niet bij de controle/schonnmaak aanwezig zijn, we gingen vrijdag naar huis, de eigenaresse die zelf schoonmaakt kwam pas na het weekend en woont 200 km verder. Lekker handig ook.
Maar wij hebben uiteraard de klacht bij haar neergelegd en ze kwam met de mededeling dat het in het contract staat dat als je honden hebt het huisje zo moet achterlaten, helemaal schoon dus, zoals je het aantreft. Uhh, ik had dat niet gelezen dus, neemt niet weg, de vraag waarom je dan schoonmaakkosten moet betalen. Dit terug gemaild en dat we het er absoluut niet mee eens zijn en wij naar eer en geweten het huisje zodanig achter lieten dat wij dachten dat het goed was en zoals het de vorige keer ook goed was.
Wij laten altijd een reactie op de site van het huisje achter, maar dit jaar wisten we niet goed van we erop moeten zetten. Dit hebben we haar ook gemeld.
Krijgen we gisteravond een excuus mail dat ze niet lekker in haar vel zit vanwege verhuizing etc.,en het misschien toch allemaal wat overtrokken was.ze stort alsnog de resterende borg. Als ze dat nou vantevoren gezegd had hadden wij dat huisje spic en span voor haar schoongemaakt, uiteraard met teruggave van schoonmaakkosten.
Dussss...
Nou ja , het ging ons niet om het geld maar om het rotgevoel wat je over houdt na zo,n vakantie.
Denk dat we maar een ander huisje zoeken.
Door Extreme
Tja wat is schoon.......
De een haalt er een bezem door en zegt ik betaal schoonmaakkosten, de andere is al een dag van te voren aan het soppen.
Ik probeer altijd de huisjes die ik huurde zo schoon mogelijk achter te laten, zodat er bijna niet te zien was dat ik er ben geweest met honden, helemaal lukte het toch niet want die ene haar hier of daar blijf je toch houden. Misschien heel hypocriet maar ik keek wel waar ik mijn huisje huurde was het bv bij landal dan liet ik de ramen voor wat ze waren, maar huurde ik particulier dan zorgde ik dat de ramen ook schoon waren zonder hondenneuzen erop.
Gelukkig dat jullie er toch nog uit zijn gekomen samen, en voor de verhuurster is het jammer dat ze haar verhuizing zo door laat werken in haar werk, zo raakt ze wel mensen kwijt. Hopelijk vind je voor je volgende vakantie weer een fijne vakantieplek.
Door eelke
Ik ga echt niet poetsen op vakantie hoor  :o

Ik zorg dat de vaat in de vaatwasser staat en dat ie aan is. Ik haal de bedden weer af en leg dat netjes weg, ik doe een bezem door het huisje, en dat is het wel.
Ik vind inderdaad, ik betaal schoonmaakkosten. Dus dan hoef ik niet schoon te maken.
En ja ik heb twee honden bij, en die zorgen voor meer viezigheid. Maar bij huisjes als bv landal, betaal je ook nog extra voor je honden. 7 euro per hond per nacht volgens mij... dus dan neem ik toch aan dat ze dat gebruiken voor dat soort dingen.
Door Lil
eelke schreef: Ik ga echt niet poetsen op vakantie hoor  :o

Ik zorg dat de vaat in de vaatwasser staat en dat ie aan is. Ik haal de bedden weer af en leg dat netjes weg, ik doe een bezem door het huisje, en dat is het wel.
Ik vind inderdaad, ik betaal schoonmaakkosten. Dus dan hoef ik niet schoon te maken.
En ja ik heb twee honden bij, en die zorgen voor meer viezigheid. Maar bij huisjes als bv landal, betaal je ook nog extra voor je honden. 7 euro per hond per nacht volgens mij... dus dan neem ik toch aan dat ze dat gebruiken voor dat soort dingen.
Ja, bij Landal en Droomparken en zo betaal je idd per nacht een fiks bedrag per hond. Dat is omdat ze meer vies maken.
Door Elf
Wij betalen altijd voor de schoonmaak en ik maak dan ook niet schoon ;-). We laten het wel netjes opgeruimd achter. De keuken en badkamer zoals we thuis ook de keuken en badkamer bijhouden: aanrecht netjes, vaat in de vaatwasser en aangezet, wastafels schoon en haren uit het putje. Nog nooit borg ingehouden. Daarvoor betaal je nl dik voor de schoonmaak. Varierend van EUR 50,-- tot EUR 150,-- (ligt ook aan de grootte van het huis).
Door dinky89
Kaio schreef: Nou 2 a 3 villa's in 4 uurtjes vind ik nou ook wel weer heel veel.
Onze poetshulp doet in 4 uur een gedeelte va ons huis, en dat doet ze dat best goed en werkt ook door. Als ik het hier zelf doe ben ik ook niet sneller.
Maar vakanitehuisjes hebben denk ik een andere standaard.
Was ook erg veel, heb het ook maar één dag gedaan toen had ik er al meer dan genoeg van (werd gelukkig ook per dag opgeroepen uit een pool of je kon maar dat was voor mij eens maar nooit weer, zeker niet gezien het feit hoe wij de huisjes aantroffen. Daar was nog niet een bezem door gehaald om het grastapijt in de woonkamer te verwijderen.....)

Wel fijn dat je je borg toch nog terug hebt gekregen!
Door Elvira
We huren elk jaar een vakantiehuisje in Engeland met honden, nog nooit schoonmaakkosten hoeven te betalen. wel soms voor de honden. Sowieso niet veel extra kosten die er bij komen, je huurt een huisje en de huurprijs is de huurprijs, geen extra voor linnen, handdoeken etc, hooguit voor de honden. De eerste keer hadden we een huisje met donkerblauwe vloerbedekking.  :o Er was geen stofzuiger, na een week was de vloerbedekking niet blauw meer. Met een pantoffel er over gegaan om alle haren er af te krijgen. Sindsdien nemen we heel veel handdoeken e.d. mee die we op de vloer leggen. Kleden draaien we om. Voordat we naar huis gaan, een keer zuigen en de vaat schoon, maar dat is alles.
Door Juul
Angelique schreef: Beetje overtrokken hé. Dan kunnen we het hele topic (en wel meer dan deze) wel door de plee spoelen, want er worden wel meer namen genoemd. Of mag je alleen namen in combi met holadijee roepen.
Helemaal mee eens. Wat is er mis met ervaringen delen?
Door sella
Ik heb ooit bij landal op een park een heel vies toilet en bad aangetroffen, stofzuigerzak rammelvol en geen nwe stofzuigerzak. Dus klacht ingediend. Kwam me er een woedende schoonmaakster ::)Het was druk geweest en bla bla bla. Ik heb toilet laten zien, oh stamel stamel, bad idem en ze werd nog een keer woest over de stofzuiger. Ik geef alleen aan dat ik een nieuwe stofzuigerzak wil.
In ieder geval weer een klacht ingediend, en we hebben als excuus van landal zelf iedere dag verse broodjes gekregen, naast een heel pak stofzuigerzakken en is het toilet en de badkamer grondig schoongemaakt terwijl we op hun kosten zaten te eten in het restaurant met de hond.
En zo los je problemen op, niet door alles af te schuiven op de hondenbezitter.
Mijn honden hadden het toilet, nog bad viesgemaakt. Ik kwam erachter met de stofzuiger omdat ik binnengelopen gras wilde opruimen.
Door *Marga*
Als ik schoonmaak kosten moet betalen dan ga ik echt geen ramen lappen.

Ik veeg het huisje, zorg dat de vaat al weg is uit de vaatwasser , zorg dat de eventuele gehuurde lakens bij de deur liggen.
Vuilniszakken in de bak die er voor is bestemd.

wastafel en douche/ bad heb ik dan na de douche beurt al drooggemaakt.

Wij zwemmen altijd veel dus ik gebruik daar de douche heel weinig.

Altijd mijn borg terug gehad..

Bij de roompot nooit een probleem wat dat betreft mee gemaakt..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door