EllenL schreef: Nagevraagd en zij heeft het van vijverzakken gemaakt... dit was het resultaat:dit ziet er geweldig uit
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
EllenL schreef: Nagevraagd en zij heeft het van vijverzakken gemaakt... dit was het resultaat:dit ziet er geweldig uit
![]()
Mevroi Kruim schreef: Die is leuk man!Ik heb ook interesse... waar is bij jou huis naast?
En pallets genoeg hier, naast ons huis is een opslag van de lokale DHZ- zaak waar ik ze vaak ophaal als bv aanmaakhoutjes.
flodder en dwarrel schreef: dit ziet er geweldig uitJa he? Ik ben altijd best onder de indruk van de mooie dingen die ze maakt![]()
El_Kato schreef: Oooh wow wat een goede ideeen allemaalZo geknutseld... het is nogal een crea bea, maar geen idee in hoeverre ze dingen zelf heeft gedaan en hoe de vijverzakken er oorspronkelijk uitzagen...
De pallet,wat een leuk ideeheb ik ook al een plek voor in gedachten en ik zit nog steeds met de regenpijpen in gedachten, Paulien leuke website met allemaal leuke ideeen ook
Ellen, die vijverzakken heeft ze dat zo gekocht of heeft ze die zo geknutseld?
Bestel al een paar jaar zaden bij Diana's mooie moestuin (echt een leuke website met heel veel lekkere en leuke informatie) ga gelijk bij haar op de website kijken voor lekkere dingetjes
Iemand nog tips trouwens voor vergelijkbare websites als die van Diana?
El_Kato schreef: Even op MP gekeken maar pallets worden er zat aangeboden gratis of tegen een klein bedrag is goed aan te komen. Ga van het weekend ook nog wel even een rondje hier over het industrieterrein rijden en kijken wat ik tegenkomhihi bp gaat op strooptocht![]()
Zev schreef: Dat van die pallet had ik ook in gedachten! Enorm leuk.Ik heb ook interesse... waar is bij jou huis naast?In Bennekom