Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Zev
Dat van die pallet had ik ook in gedachten! Enorm leuk.
Mevroi Kruim schreef: Die is leuk man!
En pallets genoeg hier, naast ons huis is een opslag van de lokale DHZ- zaak waar ik ze vaak ophaal als bv aanmaakhoutjes.
Ik heb ook interesse... waar is bij jou huis naast?
Door El_Kato
Oooh wow wat een goede ideeen allemaal  :D

De pallet,wat een leuk idee  :D heb ik ook al een plek voor in gedachten en ik zit nog steeds met de regenpijpen in gedachten, Paulien leuke website met allemaal leuke ideeen ook  :)

Ellen, die vijverzakken heeft ze dat zo gekocht of heeft ze die zo geknutseld?

Bestel al een paar jaar zaden bij Diana's mooie moestuin (echt een leuke website met heel veel lekkere en leuke informatie) ga gelijk bij haar op de website kijken voor lekkere dingetjes  :D

Iemand nog tips trouwens voor vergelijkbare websites als die van Diana?
Door El_Kato
Even op MP gekeken maar pallets worden er zat aangeboden gratis of tegen een klein bedrag is goed aan te komen. Ga van het weekend ook nog wel even een rondje hier over het industrieterrein rijden en kijken wat ik tegenkom  :D
Door EllenL
El_Kato schreef: Oooh wow wat een goede ideeen allemaal  :D

De pallet,wat een leuk idee  :D heb ik ook al een plek voor in gedachten en ik zit nog steeds met de regenpijpen in gedachten, Paulien leuke website met allemaal leuke ideeen ook  :)

Ellen, die vijverzakken heeft ze dat zo gekocht of heeft ze die zo geknutseld?

Bestel al een paar jaar zaden bij Diana's mooie moestuin (echt een leuke website met heel veel lekkere en leuke informatie) ga gelijk bij haar op de website kijken voor lekkere dingetjes  :D

Iemand nog tips trouwens voor vergelijkbare websites als die van Diana?
Zo geknutseld... het is nogal een crea bea, maar geen idee in hoeverre ze dingen zelf heeft gedaan en hoe de vijverzakken er oorspronkelijk uitzagen... 
El_Kato schreef: Even op MP gekeken maar pallets worden er zat aangeboden gratis of tegen een klein bedrag is goed aan te komen. Ga van het weekend ook nog wel even een rondje hier over het industrieterrein rijden en kijken wat ik tegenkom  :D
hihi bp gaat op strooptocht  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door