Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Hannah m; briljant ;D ;D

Wij doen een klein glaasje na weer een gezellige Noorse les via zoom. Toch wel handig dat we dat vanaf het begin online gedaan hebben, tenminste geen gezeur van wel of niet doorgaan enzo.
Door sam28
pearlsofpassion schreef: do 07 jan 2021, 18:35 Sterkte ermee Sam.
Alles is verder wel goed verlopen? Is het probleem waarschijnlijk wel verholpen?

Dat bonken in je oor hangt denk ik wel samen met de pijn. Ale, of is er omdat er aan geprutst is en dingen moeten herstellen. Maar het is wel heel onaangenaam ja. Ik hoop dat het snel betert..
En dat je wat kan slapen vannacht. Oorpijn wordt ook slechter met liggen dus als het moeizaam gaat kan je proberen wat rechtop onderuitgezakt of je zo kan slapen. Wat kussens onder je rug stoppen,een zacht onder je hoofd. Slaap is het beste medicijn. :-*
De operatie is goed verlopen en zolang het trommelvlies blijft zitten is het geslaagd. Dus ik moet me koest houden.
Afgelopen nacht van de diclofenac vreselijke buikkrampen gehad, het zweet stond me nat op de rug zo pijnlijk.
En natuurlijk de bijbehorende wc gang.
Dat heeft het de boel niet beter gemaakt, pijn gewijs. Dus naast een pijnlijke buik heb ik ook meer oorpijn.
Plat liggen gaat gelukkig wel. Alleen dus super weinig geslapen.

Eten doe ik wel maar alles is vies, ik heb een hele vieze smaak in mn mond en mn tong voelt alsof het laatste restje verdoving van de tandarts nog moet uitwerken. Erop bijten doet gelukkig wel pijn, dus ik eet m niet op. :biggrin2:
Ik wilde vandaag iets doen voor een verslag maar ik geloof dat ik zo eerst nog maar even moet slapen als mijn buik rustiger is geworden.
Door Ronald
Ik kreeg na de operatie een perenijsje om de smaak uit mijn mond en keel te krijgen. Dat heeft aardig geholpen.
Vervelend dat je je zo slecht voelt, Sam. Neem je tijd en bewaar je eigen grenzen.
Door Fenixjuh
Anne in Zweden schreef:Ik had helemaal niet gezien dat de Village People er ook waren! :biggrin2:
Ze heten toch niet voor niets proud boys :)
De bijlage IMG-20210107-WA0003.jpg is niet meer beschikbaar

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Bijlagen
IMG-20210107-WA0003.jpg
IMG-20210107-WA0003.jpg (108.56 KiB) 1207 keer bekeken
Door koekje
Mag ik iets verdovends? Maakt me niet zoveel uit wat eigenlijk.
Ik heb sinds deze week een promotie gekregen. Ik ben nu niet meer alleen Assepoester oppas, kok, nanny, wasserette, schoonmaker, secretaresse, hoofd voedselinkoop zonder personeel, dierenverzorger, plantenverzorger, kinderverzorger ook juf.
Gelukkig heb ik iedere dag zeeen van tijd, want ik zit als huisvrouw toch altijd met mijn kont op de bank :-X
Door eelke
koekje schreef: vr 08 jan 2021, 23:47 Mag ik iets verdovends? Maakt me niet zoveel uit wat eigenlijk.
Ik heb sinds deze week een promotie gekregen. Ik ben nu niet meer alleen Assepoester oppas, kok, nanny, wasserette, schoonmaker, secretaresse, hoofd voedselinkoop zonder personeel, dierenverzorger, plantenverzorger, kinderverzorger ook juf.
Gelukkig heb ik iedere dag zeeen van tijd, want ik zit als huisvrouw toch altijd met mijn kont op de bank :-X
Wiskey'tje?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door