Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ja het was ook heftig hoor. Ik zat te kijken naar een livestream, die begon bij die fontein. Dus dat leek aardig rustig. Ineens zet die groep het op het lopen, en er stond maar een klein lijntje aan agenten en beveiligers bij een dranghek. Die dranghekken waren zo opzij en die agenten zo een stuk naar achter. Uiteindelijk kregen ze wel versterking van agenten met schermen (zoals de me) en ik denk de fietspolitie (althans, die hadden fietshelmen op en reflecterende jassen aan). Maar dat hield nog niet echt stand. Op een gegevens moment werd er een agent 'te grazen genomen'. Die viel, een boel demonstranten erop, bloed op de grond. Bizar, dat is echt beesten gedrag :-X toen ben ik maar gestopt met kijken.
Door Ronald
Bizarre beelden van een bizarre situatie. De neergeschoten vrouw is een veteraan, heeft gevochten voor haar land. De andere overledenen zijn "medisch" (hartaanval of zo?). Diep triest dat zoiets kan gebeuren. Dit verwacht je in een of andere bananenrepubliek, niet in een democratisch land.
En ook de manier waarop Trump de mensen terug riep: hij blijft volhouden dat de verkiezingen gestolen zijn en dat hij overtuigend gewonnen heeft.

Ik ben niet gauw van "ruim maar op", maar ik hoop toch echt dat vandaag de senatoren besluiten om Trump af te zetten. Liever vandaag dan morgen. Hij is een ongeleid projectiel. Het feit dat hij nog verkondigd heeft dat hij rustig het veld gaat ruimen, doet hier niets aan af. En zodra zijn presidentiële onschendbaarheid is opgeheven, kan hij aangeklaagd worden voor de 4 doden tijdens de bestorming en het opzetten van haat tegen de Amerikaanse overheid. Of zoiets.

Bah... ik was al helemaal geen fan van Trump. Maar wat een verschrikkelijk enge man is dit.
Door sam28
Ik ben min of meer boven water.
Ze hebben alles uit de kast getrokken om mijn misselijkheid te bestrijden. Het is er wel in gebleven maar kannone wat heftig. Op een gegeven moment ook haldol gehad, ik kende het alleen als AP en was even bang dat ik ze had zien vliegen daar. Maar het was tegen de misselijkheid. :biggrin2:

Heb ook veel pijn. Op de uitslaapkamer doet men weinig moeilijk over dingen maar op de afdeling dus wel. Uitslaapkamer kreeg ik gewoon 5mg morfine IV en ik zei; wiieeeh daar gaat ie. ;D
Als dat het meest debiele is geweest dat ik gedaan of gezegd heb, is dat prima.

Op de afdeling mocht en kon niks. Ik had pijn, je hebt net paracetamol gehad. Ik heb pijn, je hebt net de diclofenac gehad. En gewoon NIET overleggen of ik wat sterkers mocht. Iets waar ik niet misselijk van werd, dat is er heus. Ik was zo van de wereld dat ik het niet kon bedenken dinsdag.

Sinds gistermiddag thuis. Ik ben echt moe, heb hoofdpijn, nekpijn van het vele liggen en verkeerd liggen. En ik heb veel last van oorsuizen, ik hoor mijn hart suizen in dat oor. Heel erg vervelend. Die pijn zing ik wel uit, als dat suizen maar zou stoppen.

Vandaag wil ik even een rondje om het gebouw lopen, frisse neus. Das op normaal tempo nog geen 10 minuten. Ik loop niet zo hard vandaag. Maar wandelen mocht.
Mijn slijmvliezen zijn geïrriteerd van de beademingsbuis maar mag mijn neus niet snuiten.

Nou, ik hou op met klagen. Das niet goed voor me. :biggrin2:
Ooh, ik heb wel lieve vriendinnen die regelmatig inchecken en langswippen.
Door sam28
Ooh en heb net Amerika ff bijgelezen. Wat heftig zeg!
En ook heftig om je te realiseren dat als dit de BLM beweging was geweest dat het niet bij 4 doden was gebleven. :-X
Door Ronald
Fijn dat je weer thuis bent, Sam. En dat het relatief goed gaat. Maar idioot weer dat er geen pijnstilling gegeven kan worden als het nodig is. Als je nou een man geweest was, dan kan ik het me voorstellen (ik zeg alleen maar: mannengriep) :biggrin2:

Nu maar in je eigen omgeving verder herstellen. Gelukkig heb je mensen om je heen die je in de gaten houden!
Door Siberienne
Ik denk dat Amerika al lang geen gewone democratie meer is. President worden kan alleen als je heel veel geld meebrengt. En de Republikeinse partij oogst wat ze al heel lang zaaien, ondermijning van democratie voor eigen belang. Waarschijnlijk gaat de hele familie trump iig vervolgd worden voor financiële zaken als belastingontduiking en oplichting. Hopelijk. Ik las dat er al heel wat ligt te wachten op hem.

@sam fijn dat je weet een beetje boven water bent en even naar buiten is altijd goed denk ik. Alhoewel het wel goed is dat het geen 10 graden vriest want dat doet zeer aan je slijmvliezen weet ik uit ervaring 😬 oorsuizingen zijn naar maar dat trekt vast nog wel bij. Ik heb dat bij vlagen ook flink maar afleiding werkt dan het beste. Niet ernaar luisteren - net zoiets als geen roze olifanten zien 😬 dus succes ermee!
Door Lizzy
sam28 schreef: do 07 jan 2021, 10:27 Ik ben min of meer boven water.
Ze hebben alles uit de kast getrokken om mijn misselijkheid te bestrijden. Het is er wel in gebleven maar kannone wat heftig. Op een gegeven moment ook haldol gehad, ik kende het alleen als AP en was even bang dat ik ze had zien vliegen daar. Maar het was tegen de misselijkheid. :biggrin2:

Heb ook veel pijn. Op de uitslaapkamer doet men weinig moeilijk over dingen maar op de afdeling dus wel. Uitslaapkamer kreeg ik gewoon 5mg morfine IV en ik zei; wiieeeh daar gaat ie. ;D
Als dat het meest debiele is geweest dat ik gedaan of gezegd heb, is dat prima.

Op de afdeling mocht en kon niks. Ik had pijn, je hebt net paracetamol gehad. Ik heb pijn, je hebt net de diclofenac gehad. En gewoon NIET overleggen of ik wat sterkers mocht. Iets waar ik niet misselijk van werd, dat is er heus. Ik was zo van de wereld dat ik het niet kon bedenken dinsdag.

Sinds gistermiddag thuis. Ik ben echt moe, heb hoofdpijn, nekpijn van het vele liggen en verkeerd liggen. En ik heb veel last van oorsuizen, ik hoor mijn hart suizen in dat oor. Heel erg vervelend. Die pijn zing ik wel uit, als dat suizen maar zou stoppen.

Vandaag wil ik even een rondje om het gebouw lopen, frisse neus. Das op normaal tempo nog geen 10 minuten. Ik loop niet zo hard vandaag. Maar wandelen mocht.
Mijn slijmvliezen zijn geïrriteerd van de beademingsbuis maar mag mijn neus niet snuiten.

Nou, ik hou op met klagen. Das niet goed voor me. :biggrin2:
Ooh, ik heb wel lieve vriendinnen die regelmatig inchecken en langswippen.
Poeh hee, je hebt het flink te pakken zeg :-X . Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen want dit is natuurlijk ruk!! Jeetje! Fijn dat je van die lieve vriendinnen hebt :-*
Door pearlsofpassion
Sterkte ermee Sam.
Alles is verder wel goed verlopen? Is het probleem waarschijnlijk wel verholpen?

Dat bonken in je oor hangt denk ik wel samen met de pijn. Ale, of is er omdat er aan geprutst is en dingen moeten herstellen. Maar het is wel heel onaangenaam ja. Ik hoop dat het snel betert..
En dat je wat kan slapen vannacht. Oorpijn wordt ook slechter met liggen dus als het moeizaam gaat kan je proberen wat rechtop onderuitgezakt of je zo kan slapen. Wat kussens onder je rug stoppen,een zacht onder je hoofd. Slaap is het beste medicijn. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door