Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑do 07 jan 2021, 10:27 Ik ben min of meer boven water.Poeh hee, je hebt het flink te pakken zeg
Ze hebben alles uit de kast getrokken om mijn misselijkheid te bestrijden. Het is er wel in gebleven maar kannone wat heftig. Op een gegeven moment ook haldol gehad, ik kende het alleen als AP en was even bang dat ik ze had zien vliegen daar. Maar het was tegen de misselijkheid.![]()
Heb ook veel pijn. Op de uitslaapkamer doet men weinig moeilijk over dingen maar op de afdeling dus wel. Uitslaapkamer kreeg ik gewoon 5mg morfine IV en ik zei; wiieeeh daar gaat ie.![]()
Als dat het meest debiele is geweest dat ik gedaan of gezegd heb, is dat prima.
Op de afdeling mocht en kon niks. Ik had pijn, je hebt net paracetamol gehad. Ik heb pijn, je hebt net de diclofenac gehad. En gewoon NIET overleggen of ik wat sterkers mocht. Iets waar ik niet misselijk van werd, dat is er heus. Ik was zo van de wereld dat ik het niet kon bedenken dinsdag.
Sinds gistermiddag thuis. Ik ben echt moe, heb hoofdpijn, nekpijn van het vele liggen en verkeerd liggen. En ik heb veel last van oorsuizen, ik hoor mijn hart suizen in dat oor. Heel erg vervelend. Die pijn zing ik wel uit, als dat suizen maar zou stoppen.
Vandaag wil ik even een rondje om het gebouw lopen, frisse neus. Das op normaal tempo nog geen 10 minuten. Ik loop niet zo hard vandaag. Maar wandelen mocht.
Mijn slijmvliezen zijn geïrriteerd van de beademingsbuis maar mag mijn neus niet snuiten.
Nou, ik hou op met klagen. Das niet goed voor me.![]()
Ooh, ik heb wel lieve vriendinnen die regelmatig inchecken en langswippen.