Aan de andere kant staat hij wel altijd klaar voor klusjes en zo, dus we hopen dat het benul wat leren betreft volgend jaar doorbreekt. Dat is examenjaar.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Ik heb mijn VWO diploma gehaald met een 5 op de lijst voor wiskunde. Ik had een 3,7 voor mijn examen
Dat kwam doordat ik nèt voor het examen een nieuw vriendje had
Meneer S is nog steeds trots dat hij belangrijker was dan mijn examen 8)
zhiva schreef: ik heb een off-day vandaag. Gisteren brandoefening gehad waardoor ik 8 trappen af mocht strompelen, vandaag dus dikke auw enkel en onzettend verzuurd bovenbeen. Ook de schouder wil niet meer. Vanochtend werk op de hoogte gesteld dat ik het vandaag niet trek en afspraak bij fyshio gemaakt. Nu weer fijn alles aan elkaar geplakt op de schouder (tape gezet) en pootje weer omhoog. Morgen mag het gips eraf woeiiiiii! Verder zit ik er gewoon eventjes doorheen. Stress met de walvis die nog steeds de griep heeft na een hele dure operatie. Het werk wat druk is en beetje wrijving tussen de collega's. Mijn lijf wat heftig laat weten dat het teveel is nu. En gewoon niet in slaap kunnen komen s avonds terwijl er om 6.00 weer een wekker gaat. Heb het gevoel dat ik alleen maar kan en wil janken.Lijf zegt volgens mij heel duidelijk dat je aan jezelf moet gaan denken en da's niet altijd makkelijk !
Morgen maar weer opnieuw beginnen.
Gaat vast wel weer over voor ik een jongetje ben![]()
zhiva schreef: ik heb een off-day vandaag. Gisteren brandoefening gehad waardoor ik 8 trappen af mocht strompelen, vandaag dus dikke auw enkel en onzettend verzuurd bovenbeen. Ook de schouder wil niet meer. Vanochtend werk op de hoogte gesteld dat ik het vandaag niet trek en afspraak bij fyshio gemaakt. Nu weer fijn alles aan elkaar geplakt op de schouder (tape gezet) en pootje weer omhoog. Morgen mag het gips eraf woeiiiiii! Verder zit ik er gewoon eventjes doorheen. Stress met de walvis die nog steeds de griep heeft na een hele dure operatie. Het werk wat druk is en beetje wrijving tussen de collega's. Mijn lijf wat heftig laat weten dat het teveel is nu. En gewoon niet in slaap kunnen komen s avonds terwijl er om 6.00 weer een wekker gaat. Heb het gevoel dat ik alleen maar kan en wil janken.Geef er maar aan toe, dat is het beste vaak. Rust in je hoofd en dan pas gaan liggen.
Morgen maar weer opnieuw beginnen.
Gaat vast wel weer over voor ik een jongetje ben![]()
Riek schreef: Wat kan die zanger van de 3J's toch lekker zingen.Er moet wat zijn Riek
Geweldige stem heeft die man. Vind hem alleen niet echt een lekker ding om te zien.