Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
Pfff....zoonlief flikt het weer om met zo min mogelijk inspanning nét (echt nét) over te gaan...Hakken over de sloot. Wij snappen daar niets van ... maar goed, 16 jaar, pubert flink, dus dan weet je het wel. ::)
Aan de andere kant staat hij wel altijd klaar voor klusjes en zo, dus we hopen dat het benul wat leren betreft volgend jaar doorbreekt. Dat is examenjaar. ::)
Door Pauline
Pstttttt K&D...... ik ben ook geslaagd voor mijn HAVO (in 1982) met een 4 op mijn eindlijst voor wiskunde.... Nu snap ik dat dat bij jullie niet kan.., maar er is ook nog zoiets als net slagen. :biggrin2: :P :D

Edit: ik had een 9 voor Nederlands en de overige cijfers compenseerden dus voldoende (gelukkig).
Door K&D
:biggrin2: Ja, zoiets zal het wel worden, gok ik zo. Met minimale inspanning slagen. Als zijnde ouderwetse, belegen en halfbejaarde ouders snappen wij natuurlijk niet dat dit de norm is bij vele van zijn leeftijdgenoten.  ::) :biggrin2:
Door Kim_S
Ik heb mijn VWO diploma gehaald met een 5 op de lijst voor wiskunde. Ik had een 3,7 voor mijn examen  :-X
Dat kwam doordat ik nèt voor het examen een nieuw vriendje had  :biggrin2:

Meneer S is nog steeds trots dat hij belangrijker was dan mijn examen  8)
Kim_S schreef: Ik heb mijn VWO diploma gehaald met een 5 op de lijst voor wiskunde. Ik had een 3,7 voor mijn examen  :-X
Dat kwam doordat ik nèt voor het examen een nieuw vriendje had  :biggrin2:

Meneer S is nog steeds trots dat hij belangrijker was dan mijn examen  8)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Mijn aangepaste schoenen vandaag gehaald, erg charmant zijn ze geworden. ::)
Maar goed nu komende tijd kijken of het iets gaat doen voor mijn knie en vooral niet mijn rug verkeerd gaat belasten.
De eerste boswandeling vanavond met zijn drietjes gelopen, Charlie merkte er in ieder geval niets van. :biggrin2:

Verder pijnstilling weer op voorraad gehaald bij de apotheek en met meneer mini naar het ziekenhuis geweest, die moest weer op de foto.
Tot slot ook boodschappen gedaan, lijkt me een nuttig dagje zo.
Door Nynke
heerlijk rustig met een kwart oogje voetbal gekeken, manlief is bij een vriend gaan kijken na wat irritaties wederzijds en een bange Jeppe door oergebrul van mijn wederhelft vorige week vrijdag  >:( >:( >:(
Door zhiva
ik heb een off-day vandaag. Gisteren brandoefening gehad waardoor ik 8 trappen af mocht strompelen, vandaag dus dikke auw enkel en onzettend verzuurd bovenbeen. Ook de schouder wil niet meer. Vanochtend werk op de hoogte gesteld dat ik het vandaag niet trek en afspraak bij fyshio gemaakt. Nu weer fijn alles aan elkaar geplakt op de schouder (tape gezet) en pootje weer omhoog. Morgen mag het gips eraf woeiiiiii! Verder zit ik er gewoon eventjes doorheen. Stress met de walvis die nog steeds de griep heeft na een hele dure operatie. Het werk wat druk is en beetje wrijving tussen de collega's. Mijn lijf wat heftig laat weten dat het teveel is nu. En gewoon niet in slaap kunnen komen s avonds terwijl er om 6.00 weer een wekker gaat. Heb het gevoel dat ik alleen maar kan en wil janken.
Morgen maar weer opnieuw beginnen.
Gaat vast wel weer over voor ik een jongetje ben  ::)
Door millyckk
zhiva schreef: ik heb een off-day vandaag. Gisteren brandoefening gehad waardoor ik 8 trappen af mocht strompelen, vandaag dus dikke auw enkel en onzettend verzuurd bovenbeen. Ook de schouder wil niet meer. Vanochtend werk op de hoogte gesteld dat ik het vandaag niet trek en afspraak bij fyshio gemaakt. Nu weer fijn alles aan elkaar geplakt op de schouder (tape gezet) en pootje weer omhoog. Morgen mag het gips eraf woeiiiiii! Verder zit ik er gewoon eventjes doorheen. Stress met de walvis die nog steeds de griep heeft na een hele dure operatie. Het werk wat druk is en beetje wrijving tussen de collega's. Mijn lijf wat heftig laat weten dat het teveel is nu. En gewoon niet in slaap kunnen komen s avonds terwijl er om 6.00 weer een wekker gaat. Heb het gevoel dat ik alleen maar kan en wil janken.
Lijf zegt volgens mij heel duidelijk dat je aan jezelf moet gaan denken en da's niet altijd makkelijk !
Door EliScooby
zhiva schreef: ik heb een off-day vandaag. Gisteren brandoefening gehad waardoor ik 8 trappen af mocht strompelen, vandaag dus dikke auw enkel en onzettend verzuurd bovenbeen. Ook de schouder wil niet meer. Vanochtend werk op de hoogte gesteld dat ik het vandaag niet trek en afspraak bij fyshio gemaakt. Nu weer fijn alles aan elkaar geplakt op de schouder (tape gezet) en pootje weer omhoog. Morgen mag het gips eraf woeiiiiii! Verder zit ik er gewoon eventjes doorheen. Stress met de walvis die nog steeds de griep heeft na een hele dure operatie. Het werk wat druk is en beetje wrijving tussen de collega's. Mijn lijf wat heftig laat weten dat het teveel is nu. En gewoon niet in slaap kunnen komen s avonds terwijl er om 6.00 weer een wekker gaat. Heb het gevoel dat ik alleen maar kan en wil janken.
Geef er maar aan toe, dat is het beste vaak. Rust in je hoofd en dan pas gaan liggen.
Door Martine-Tom
Ik slaap tijdelijk in de woonkamer, wegens ziek en geen toilet boven enzo. Tom is helemaal van slag, is al 3 keer naar boven gelopen om me te vertellen dat we daar slapen en niet beneden, dat afgewisseld met al zijn speelgoed en knaagspullen op bed leggen, dan weer naast mn hoofdeind, dan weer op het voeteind liggen...nu heeft ie net zijn mand versleept naast mn matras, geloof dat ie met die compromis wel kan leven  ;D
Door eelke
Is ter nog iemand wakker?

Ik tol helemaal en dat terwijl ik zit  :o
Gisteren al laat door hooi binnen halen, vandaag nog later. Meteen na de wedstrijd in een andere broek geschoten en door naar het land. Om 8 uur gestart, en om half 12 al het hooi op de werf. En toen moesten er nog 3 karren op de zolder. Ik mocht een gedeelte met de trekken, maar da's ook best spannend. Moest met een hele lange kar, die tot 4 meter hoog opgestapeld werd, waarop mijn zusje en mijn vriend de balen aan het tassen waren. Nou, dan wil je toch echt niet je koppeling ff te snel op laten komen en dat soort fratsen.
Maar ik heb geen enkel pakje kapot gereden, en daarna ook nog een tijd op de kar geholpen met tassen. Terwijl ie reed en ik mega hoogte vrees heb.

Ik voelde me vandaag eens niet zo'n grote miep.  8)

Dus nu ga ik maar door voor mijn vrachtwagen rijbewijs denk ik :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door