Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Fieuw!
Ja precies!

Ik heb gewoon niet zo veel vriendjes van vroeger, dat helpt wel een beetje.
Ik ook geen tientallen, maar deze kon ik me gelukkig dan maar nog wel van naam en toenaam herinneren. (herkent had ik 'm niet meer)
Door eelke
Vriendjes van vroeger zijn van vroeger, niet van nu, da's t hele principe :P
Angelique schreef: Ik ook geen tientallen, maar deze kon ik me gelukkig dan maar nog wel van naam en toenaam herinneren. (herkent had ik 'm niet meer)
Was hij vroeger wel aantrekkelijk?
Door Mieke L.
Maxi's 3-tal schreef: En waar wil jij graag over praten, over groot, zwart en banaan?
Neeeheeee dat ken ik nu wel  ::)  gewoon over dat jeugdvriendje van Angelique  :biggrin2: (want er zal best wel een reden zijn waarom zij dat niet wil  :biggrin2: en dat maakt mij heel nieuwsgierig)
eelke schreef: Vriendjes van vroeger zijn van vroeger, niet van nu, da's t hele principe :P

Was hij vroeger wel aantrekkelijk?
Geen idee, opgepikt tijdens de carnaval Afbeelding Maar nog wel een paar weken verkering gehad, maar het was gewoon stijlloos, niet dat die niks an was ofzo, het was zeker wel leuk. Maar als mijn vader erachter was gekomen had die z'n poten gebroken. ::) :biggrin2:
Mieke L. schreef: Neeeheeee dat ken ik nu wel  ::)  gewoon over dat jeugdvriendje van Angelique  :biggrin2: (want er zal best wel een reden zijn waarom zij dat niet wil  :biggrin2: en dat maakt mij heel nieuwsgierig)
Misschien morgen, als zij de schrik te boven is?
Door eelke
Angelique schreef: Geen idee, opgepikt tijdens de carnaval Afbeelding Maar nog wel een paar weken verkering gehad, maar het was gewoon stijlloos, niet dat die niks an was ofzo, het was zeker wel leuk. Maar als mijn vader erachter was gekomen had die z'n poten gebroken. ::) :biggrin2:
Heeft jouw vader ook facebook?

En hebben jullie carnaval?  :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door