Mieke L. schreef: ja?En waar wil jij graag over praten, over groot, zwart en banaan?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: ja?En waar wil jij graag over praten, over groot, zwart en banaan?
eelke schreef: Fieuw!Ik ook geen tientallen, maar deze kon ik me gelukkig dan maar nog wel van naam en toenaam herinneren. (herkent had ik 'm niet meer)
Ja precies!
Ik heb gewoon niet zo veel vriendjes van vroeger, dat helpt wel een beetje.
Angelique schreef: Ik ook geen tientallen, maar deze kon ik me gelukkig dan maar nog wel van naam en toenaam herinneren. (herkent had ik 'm niet meer)Was hij vroeger wel aantrekkelijk?
Maxi's 3-tal schreef: En waar wil jij graag over praten, over groot, zwart en banaan?Neeeheeee dat ken ik nu wel
eelke schreef: Vriendjes van vroeger zijn van vroeger, niet van nu, da's t hele principeGeen idee, opgepikt tijdens de carnaval
Was hij vroeger wel aantrekkelijk?
eelke schreef: Vriendjes van vroeger zijn van vroeger, niet van nu, da's t hele principeJa precies! Dat ze dat nou niet snappen!
Mieke L. schreef: Neeeheeee dat ken ik nu welMisschien morgen, als zij de schrik te boven is?gewoon over dat jeugdvriendje van Angelique
(want er zal best wel een reden zijn waarom zij dat niet wil
en dat maakt mij heel nieuwsgierig)
Angelique schreef: Geen idee, opgepikt tijdens de carnavalHeeft jouw vader ook facebook?Maar nog wel een paar weken verkering gehad, maar het was gewoon stijlloos, niet dat die niks an was ofzo, het was zeker wel leuk. Maar als mijn vader erachter was gekomen had die z'n poten gebroken.
![]()
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Misschien morgen, als zij de schrik te boven is?Ja dat hoop ik echt! Ze moet ondertussen toch wel weten dat we het nooit tegen haar zullen gebruiken?
eelke schreef: Heeft jouw vader ook facebook?Precies dat vroeg ik me ook af!
En hebben jullie carnaval?![]()
eelke schreef: Heeft jouw vader ook facebook?Vroeger he Eelke, vroeger.
En hebben jullie carnaval?![]()
Maxi's 3-tal schreef: Ik ga er denk ik maar eens een nachtje over slapen, morgen nieuwe ronden, nieuwe kansen.Trussten!!!!!!!!!!
Mieke L. schreef: Precies dat vroeg ik me ook af!GMTA! (die was nog niet voorbij gekomen vanavond...)
Maxi's 3-tal schreef: Vroeger he Eelke, vroeger.Toen bestond ik nog niiieee![]()
![]()