Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik ben benieuwd Marina en ook naar dat buffet/wastafel project.
Nadeel van die erop geplaatste 'schaal wastafels'  lijkt me dat daar vaak water naast geknoeid wordt?
Terwijl ik het zo makkelijk vind om dat dan met de hand de wastafel in te schuiven.
Heb je er echter een van een meter breed, dan zal dat mogelijk minder een issue zijn.
MargaS schreef: Afbeelding
Vandaag deze gekocht om er het badkamermeubel van te maken. Begin is er ;)
mooi, daar  voor een wastafelmeubel uit het voorbeeld lijkt mij  deze  gaaf.  :D

Ben je niet bang dat het te hoog gaat worden  als je de bak erop  zet?
nova schreef: mooi, daar  voor een wastafelmeubel uit het voorbeeld lijkt mij  deze  gaaf.  :D

Ben je niet bang dat het te hoog gaat worden  als je de bak erop  zet?
Heb net de maten genomen van de huidige wastafel, spoelbak van het aanrecht en de hoogte van de kast. Als we de poten eraf halen komen we met wasbak erop, op 92cm hoogte. Spoelbak keuken is 91cm hoog. Een andere optie is een natuursteen blad met een waskom erin. Maar die zijn zo allemachtig duur, dan is zo'n projectje lang zo leuk niet.
Ik ben ook begonnen met alles opnieuw te pimpen. De wc was als eerste aan de beurt  ::) (lekker klein en snel klaar), Daarna de gang, nu moet ik nog door naar de woonkamer.... maar oei, wanneer?

Ook heb ik een tv-kast op de kop getikt voor een tientje. Hij is nu lelijk, maar ik hoop dat hij er straks na het pimpen er net zo uitziet als ik nu in mijn gedachten heb... leuk om te (gaan) doen.

De basis is hier gebroken wit en graniet grijs.
MargaS schreef: Heb net de maten genomen van de huidige wastafel, spoelbak van het aanrecht en de hoogte van de kast. Als we de poten eraf halen komen we met wasbak erop, op 92cm hoogte. Spoelbak keuken is 91cm hoog. Een andere optie is een natuursteen blad met een waskom erin. Maar die zijn zo allemachtig duur, dan is zo'n projectje lang zo leuk niet.
Dit is best betaalbaar:

http://www.gardenstone.nl/waskommen/
WillyP schreef: Ik ben ook begonnen met alles opnieuw te pimpen. De wc was als eerste aan de beurt  ::) (lekker klein en snel klaar), Daarna de gang, nu moet ik nog door naar de woonkamer.... maar oei, wanneer?

Ook heb ik een tv-kast op de kop getikt voor een tientje. Hij is nu lelijk, maar ik hoop dat hij er straks na het pimpen er net zo uitziet als ik nu in mijn gedachten heb... leuk om te (gaan) doen.

De basis is hier gebroken wit en graniet grijs.
leuk!

Hier gaat het om  wit( Frenche Linnen)  en  donker taupe

Tafels zitten  in een laag wit en  de bladen in een laag beits.
Deze week verder  :)
Taupe vind ik ook een erg mooie warme kleur.

Het granietgrijs heeft daar ietsje van weg, is grijzer dan taupe en heeft ook een warme gloed.

Ik moet nodig weer even de draad oppakken, ben in de zomervakantie begonnen, ging lekker, maar heb het even laten liggen. Druk met andere dingen.
Deze week nog het kinderfeestje van Thessa (inclusief voorbereidingen) en dan hoop ik volgende week weer te kunnen schilderen. Ik vind het 'beginnen' zo moeilijk, als je eenmaal bezig bent gaat het vanzelf en is het leuk, maar voordien...
WillyP schreef: Taupe vind ik ook een erg mooie warme kleur.

Het granietgrijs heeft daar ietsje van weg, is grijzer dan taupe en heeft ook een warme gloed.

Ik moet nodig weer even de draad oppakken, ben in de zomervakantie begonnen, ging lekker, maar heb het even laten liggen. Druk met andere dingen.
Deze week nog het kinderfeestje van Thessa (inclusief voorbereidingen) en dan hoop ik volgende week weer te kunnen schilderen. Ik vind het 'beginnen' zo moeilijk, als je eenmaal bezig bent gaat het vanzelf en is het leuk, maar voordien...
herkenbaar  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door