Leuk Marina!!! Ik ben heel benieuwd.
En idd.... de keukendeurtjes worden zeker gelakt!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MargaS schreef:mooi, daar voor een wastafelmeubel uit het voorbeeld lijkt mij deze gaaf.
Vandaag deze gekocht om er het badkamermeubel van te maken. Begin is er![]()
nova schreef: mooi, daar voor een wastafelmeubel uit het voorbeeld lijkt mij deze gaaf.Heb net de maten genomen van de huidige wastafel, spoelbak van het aanrecht en de hoogte van de kast. Als we de poten eraf halen komen we met wasbak erop, op 92cm hoogte. Spoelbak keuken is 91cm hoog. Een andere optie is een natuursteen blad met een waskom erin. Maar die zijn zo allemachtig duur, dan is zo'n projectje lang zo leuk niet.
Ben je niet bang dat het te hoog gaat worden als je de bak erop zet?
MargaS schreef:Net hondenbrokjes. Speciale beits voor steigerhout...dan kun je vast geen gewone beits voor vuren gebruiken... 8)
Het heet trouwens steigerhoutbeits.
![]()
MargaS schreef: Heb net de maten genomen van de huidige wastafel, spoelbak van het aanrecht en de hoogte van de kast. Als we de poten eraf halen komen we met wasbak erop, op 92cm hoogte. Spoelbak keuken is 91cm hoog. Een andere optie is een natuursteen blad met een waskom erin. Maar die zijn zo allemachtig duur, dan is zo'n projectje lang zo leuk niet.Dit is best betaalbaar:
K&D schreef: Dit is best betaalbaar:Dit is een waskom erOP, daar ben ik mee bezig en dan eentje van een meter breed.
http://www.gardenstone.nl/waskommen/
WillyP schreef: Ik ben ook begonnen met alles opnieuw te pimpen. De wc was als eerste aan de beurtleuk!(lekker klein en snel klaar), Daarna de gang, nu moet ik nog door naar de woonkamer.... maar oei, wanneer?
Ook heb ik een tv-kast op de kop getikt voor een tientje. Hij is nu lelijk, maar ik hoop dat hij er straks na het pimpen er net zo uitziet als ik nu in mijn gedachten heb... leuk om te (gaan) doen.
De basis is hier gebroken wit en graniet grijs.
WillyP schreef: Taupe vind ik ook een erg mooie warme kleur.herkenbaar
Het granietgrijs heeft daar ietsje van weg, is grijzer dan taupe en heeft ook een warme gloed.
Ik moet nodig weer even de draad oppakken, ben in de zomervakantie begonnen, ging lekker, maar heb het even laten liggen. Druk met andere dingen.
Deze week nog het kinderfeestje van Thessa (inclusief voorbereidingen) en dan hoop ik volgende week weer te kunnen schilderen. Ik vind het 'beginnen' zo moeilijk, als je eenmaal bezig bent gaat het vanzelf en is het leuk, maar voordien...
vanaalst schreef: geen idee... zo n typische Ikea tafel http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10290221/niemand die weet of ik deze ook in de krijtverf kan zetten zonder te schuren ed?