Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Doranto schreef: vr 15 apr 2022, 12:51 Ik krijg sowieso de kriebels van al die 'beoordelingen'.
Alles en iedereen moet tegenwoordig beoordeeld worden. :-X
Wat je ook (via internet) koopt, of met wie je ook contact hebt, je krijgt voortaan standaard een uitnodiging om te beoordelen. Ik wilde dat er iets was waarmee je dat uit kon schakelen. Net zoiets als een nee/ja sticker op je brievenbus ofzo.
Nou, dat ben ik helemaal met je eens!
Ik heb alleen zelf ook een tijdje als bijbaan op een klantenservice gewerkt. En daar werd je dus ook beoordeeld op de klanttevredenheidscijfers die uit die enquetes achteraf kwamen. Bij die enquetes werd duidelijk benoemd dat het ging om een beoordeling van de medewerker die ze gesproken hadden. Maar mensen bellen nooit omdat alles goed gaat natuurlijk. Ze hebben een probleem met de service van dat bedrijf en zijn soms pissig. En dat werkt door in hun beoordelingen, ook al heb jij als klantenservicemedewerker je stinkende best gedaan voor die klant. En zo word je soms indirect door je werkgever afgerekend op hun beleid.
Sinds ik weet hoe het werkt zal ik, als ik netjes te woord ben gestaan door een klantenservicemedewerker, altijd even een goede beoordeling achterlaten.
Door Ronald
Hmm... na opnieuw een teleurstellende uitlating van de HR smurf bij mij op het werk, kreeg ik een dag later een uitnodiging om mee te doen aan het werknemerstevredenheidsonderzoek (past niet op een scrabble bord, maar je bent wel gelijk uit!).
Karma is a bitch... ::)
Door doranto
Kromfohrlanders schreef: do 07 apr 2022, 08:50 Klaag van Aismee...
Het is haar verjaardag vandaag, 11 jaar alweer. En dat vieren we met een lampenkap, pijnlijke poot en super slecht weer.. Aismee vindt het de slechtste verjaardag ooit... Arm meisje.
Het idee is dat haar poot volgende week weer helemaal ok is, en dan gaan we haar verjaardag nog een keertje vieren met zonnetje enzo..

Karen
Hoe is het nu met haar poot?
Door Kromfohrlanders
Gelukkig weer helemaal ok.
De plek waar ze veel likte is nog wel wat kaal maar nu wel gewoon rustig en ze mankt niet meer, ook niet als ze veel bochtjes en sprintjes doet enzo.

Dankjewel voor het vragen.
Door hannabelgje
Afgelopen vrijdag in Nederland een aanrijding gehad met de auto. Belt net mijn verzekering. Ze kunnen het via mijn eigen verzekering laten herstellen en dan hoef ik alleen 250 euro eigen risico te betalen. Die krijg ik dan uiteindelijk terug wanneer de tegenpartij betaald heeft. Toen ik zei dat ik geen 250 euro kan betalen nu vonden ze dat een beetje raar. Want het was toch fijn als het vlug hersteld was. Blijkbaar heeft iedereen verder 250 euro rondslingeren.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Kaela
Ik vind alle zwangerschapskwaaltjes prima. Ze staan voor al het moois wat er nu gebeurd en er valt prima mee te leven.
Alleen de kramp snachts, getverderrie wat is dat naar. Drie nachten geleden zo erg kramp in mijn kuit gehad en het doet nu nog zeer. En soms heb ik tegelijk kramp in mijn kuit en bovenbeen. En die moet je in tegengestelde richting strekken. Het schijnt dat je het wel overleefd ;D , maar op het moment zelf is het wel vrij dramatisch.
Door Tibbies
Voor dat je naar bed gaat je benen insmeren met magnesiumolie of een voetenbadje met magnesium flakes nemen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door pearlsofpassion
Kaela schreef: do 21 apr 2022, 10:54 Ik vind alle zwangerschapskwaaltjes prima. Ze staan voor al het moois wat er nu gebeurd en er valt prima mee te leven.
Alleen de kramp snachts, getverderrie wat is dat naar. Drie nachten geleden zo erg kramp in mijn kuit gehad en het doet nu nog zeer. En soms heb ik tegelijk kramp in mijn kuit en bovenbeen. En die moet je in tegengestelde richting strekken. Het schijnt dat je het wel overleefd ;D , maar op het moment zelf is het wel vrij dramatisch.
Oh, das echt vreselijk die krampen. Ik gilde de hele straat wakker. :-[
Ik slikte de hele zwangerschap magnesium bij. Na de eerste zwangerschap had ik dat lesje wel geleerd. :-X

Ik heb nu ook regelmatig wel eens kramp, maar dat doet bijlange niet zoveel pijn als toen ik zwanger was.

Na de kramp helpt de spier koelen trouwens ook.
Door Kaela
pearlsofpassion schreef: do 21 apr 2022, 11:34 Oh, das echt vreselijk die krampen. Ik gilde de hele straat wakker. :-[
Ik slikte de hele zwangerschap magnesium bij. Na de eerste zwangerschap had ik dat lesje wel geleerd. :-X

Ik heb nu ook regelmatig wel eens kramp, maar dat doet bijlange niet zoveel pijn als toen ik zwanger was.

Na de kramp helpt de spier koelen trouwens ook.
Magnesium slik ik ook. Van badjes of smeren krijg ik jeuk en ik heb al zwangerschapsjeuk.

Van het koelen wist ik niet. Als het weer zo erg is zal ik daar aan denken!
Door Sonja
Ik had daar gedurende de zwangerschap ook last van en vroeg aan de verloskundige of ze iets wist dat daartegen hielp. Ja, er was één ding dat daar perfect tegen hielp, zei ze. Bevallen! ;D ;D ;D
Door Kaela
Sonja schreef: do 21 apr 2022, 16:18 Ik had daar gedurende de zwangerschap ook last van en vroeg aan de verloskundige of ze iets wist dat daartegen hielp. Ja, er was één ding dat daar perfect tegen hielp, zei ze. Bevallen! ;D ;D ;D
Hahaha ja dat werkt tegen alle zwangerschapskwaaltjes ;D toch wacht ik daar liever nog een paar weken mee.

Je leest ook vaak over een stuk zeep in je bed. Daar snap ik echt niets van en geloof ik ook niet. Maar omdat me dat wel echt een “baat het niet dan schaadt het niet” lijkt, ligt er nu toch een stukje zeep.
Door Kaio
Kaela schreef: do 21 apr 2022, 16:26 Hahaha ja dat werkt tegen alle zwangerschapskwaaltjes ;D toch wacht ik daar liever nog een paar weken mee.

Je leest ook vaak over een stuk zeep in je bed. Daar snap ik echt niets van en geloof ik ook niet. Maar omdat me dat wel echt een “baat het niet dan schaadt het niet” lijkt, ligt er nu toch een stukje zeep.
Het doet dus best wel heel erg veel pijn :P :biggrin2:

Ik heb altijd al veel kramp in de kuiten (vast niet zo erg als jij nou), en tegenstrekken helpt maar dat is ff compleet :-X
Door pearlsofpassion
Ja, ik ook.
Altijd gehad. Korte Achillespezen.... ::)
Dagelijks stretchen helpt bij mij in normale tijden ook.
Maar tijdens de zwangerschap. :-X :-X :-X :-X niet normaal..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door