Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kromfohrlanders
Sterkte Ronald,
Het is heel mooi dat er op zo'n manier afscheid genomen kan worden en er recht gedaan wordt aan wat belangrijk was.
Hoe mooi ook, het raakt en het doet pijn.. huilen mag dan zeker.
Door Kromfohrlanders
Klaag van Aismee...
Het is haar verjaardag vandaag, 11 jaar alweer. En dat vieren we met een lampenkap, pijnlijke poot en super slecht weer.. Aismee vindt het de slechtste verjaardag ooit... Arm meisje.
Het idee is dat haar poot volgende week weer helemaal ok is, en dan gaan we haar verjaardag nog een keertje vieren met zonnetje enzo..

Karen
Door doranto
Kromfohrlanders schreef: do 07 apr 2022, 08:50 Klaag van Aismee...
Het is haar verjaardag vandaag, 11 jaar alweer. En dat vieren we met een lampenkap, pijnlijke poot en super slecht weer.. Aismee vindt het de slechtste verjaardag ooit... Arm meisje.
Het idee is dat haar poot volgende week weer helemaal ok is, en dan gaan we haar verjaardag nog een keertje vieren met zonnetje enzo..

Karen
Gefeliciteerd Aismee. Komt vast helemaal goed met je poot en je verjaardagsfeestje :-*
Door sam28
Ronald schreef:Ik kreeg vandaag de rouwkaart binnen. Met dezelfde foto als bij het overlijden van mijn tante. Prachtig, hoe de verbondenheid tussen die twee in beeld werd gebracht.

En nu moet ik huilen. Want nu wordt het allemaal heel definitief.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Heel veel sterkte..
Door Kaela
Wij zullen ergens de komende tijd een nieuwe auto moeten kopen. En wat lees ik op NOS? Dat occasions bet als huizen enorm duurder worden.

Als reden? Onder andere de verhoogde energieprijzen.

Ben ik nou gek? Die occasion is er toch allang? Die staat in de regel buiten op een nieuw baasje te wachten. Verrijd in die tijd niet (of nauwelijks met een proefritje) brandstof. En goh dat er een paar tientjes bijkomen, maar ze hebben het over héél wat meer dan een paar tientjes.

Schiet mij maar lek.
Door Ronald
Kaela schreef: do 07 apr 2022, 18:31 Wij zullen ergens de komende tijd een nieuwe auto moeten kopen. En wat lees ik op NOS? Dat occasions bet als huizen enorm duurder worden.

Als reden? Onder andere de verhoogde energieprijzen.

Ben ik nou gek? Die occasion is er toch allang? Die staat in de regel buiten op een nieuw baasje te wachten. Verrijd in die tijd niet (of nauwelijks met een proefritje) brandstof. En goh dat er een paar tientjes bijkomen, maar ze hebben het over héél wat meer dan een paar tientjes.

Schiet mij maar lek.
Bizar dit. Misschien dat occasions zo duur worden omdat er straks geen brandstofauto's meer gemaakt mogen worden?
Ik ben heel blij met mijn nieuwe autootje. Scheelt ruim € 700 per jaar alleen al aan wegenbelasting. En in plaats van een verbruik van 1 op 12, zit ik nu gemiddeld op 1 op 20. En op 80 kilometerwegen is het 1 op 30. Met de huidige dieselprijzen is dat wel heel erg prettig.
Door Kaela
Ronald schreef: do 07 apr 2022, 18:38 Bizar dit. Misschien dat occasions zo duur worden omdat er straks geen brandstofauto's meer gemaakt mogen worden?
Ik ben heel blij met mijn nieuwe autootje. Scheelt ruim € 700 per jaar alleen al aan wegenbelasting. En in plaats van een verbruik van 1 op 12, zit ik nu gemiddeld op 1 op 20. En op 80 kilometerwegen is het 1 op 30. Met de huidige dieselprijzen is dat wel heel erg prettig.
Geen idee. Ik kan me best iets voorstellen bij schaarste. Ook omdat er steeds meer elektrische auto’s in de fase van occasion komen.

Ons leasecontract loopt af en de combi peugeot 108 en baby (met heul veul spullen) is niet zo’n handige. Groter leasen wordt al snel echt heel prijzig. Dus neigen we naar koop. Lastig hoor. Ik snap dat voor jou kleiner en zuiniger echt heel fijn is!
Door Ronald
Kaela schreef: do 07 apr 2022, 18:43 Geen idee. Ik kan me best iets voorstellen bij schaarste. Ook omdat er steeds meer elektrische auto’s in de fase van occasion komen.

Ons leasecontract loopt af en de combi peugeot 108 en baby (met heul veul spullen) is niet zo’n handige. Groter leasen wordt al snel echt heel prijzig. Dus neigen we naar koop. Lastig hoor. Ik snap dat voor jou kleiner en zuiniger echt heel fijn is!
Ik wil met alle plezier mijn autootje laten zien hoor. Hij is niet echt klein. Ford Focus hatchback. Het is niet deze, maar hij lijkt erop.
ford-focus-1-0-125pk-titanium-navi-clima-cruise-parkeersensoren-voorruitverwarming-aut-i[1].jpg
ford-focus-1-0-125pk-titanium-navi-clima-cruise-parkeersensoren-voorruitverwarming-aut-i[1].jpg (67.76 KiB) 630 keer bekeken
Door Kaela
Ronald schreef: do 07 apr 2022, 18:50 Ik wil met alle plezier mijn autootje laten zien hoor. Hij is niet echt klein. Ford Focus hatchback.

ford-focus-1-0-125pk-titanium-navi-clima-cruise-parkeersensoren-voorruitverwarming-aut-i[1].jpg
Die is niet klein, maar wel heel mooi!!!
Door Ronald
Kaela schreef: do 07 apr 2022, 18:51 Die is niet klein, maar wel heel mooi!!!
Precies! En het rijdt heel erg fijn. En ik ben er ook heul erg blij mee.
Door Charlie Angel
Die is mooi Ronald, fijne auto ook. Ook die kleur?
Veel veilige kilometers gewenst.
Ik ben nog altijd blij met onze rode Corsa uit 2015, ook lekker zuinig. Ik rij wel automaat mijn linker been wil anders niet.

Succes met de overwegingen Karin!
Door Hylos
Ik geef je hierbij een verbod weer een Franse auto te nemen, dan weet je dat alvast ::)
Door Kaela
Hylos schreef: do 07 apr 2022, 20:17 Ik geef je hierbij een verbod weer een Franse auto te nemen, dan weet je dat alvast ::)
Waaaaaahahahaha dat verbod hadden we onszelf ook al gegeven ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door